جمشیدیان: بازی مقابل آمریکا سخت تر خواهد بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایران در یک بازی تماشایی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر ولز را شکست دهد تا شانس خود را برای صعود از مرحله گروهی افزایش دهد. احمد جمشیدیان به خبرنگار ما گفت: در این بازی تغییرات چشمگیری را در ترکیب تیم ملی نسبت به بازی قبل شاهد بوده ایم. ترکیب اصلی تیم کاملا تغییر کرده و بچه ها هم بهتر کار کرده اند. جای جمعی از بچه ها در بازی اول خالی بود و در این بازی بهترین تیم بودیم. درست است که ولز تیم چندان قدرتمندی به حساب نمی آید، اما به هر حال وقتی تیم های اروپایی به جام جهانی می آیند به این معناست که در خودشان کار بزرگی انجام داده اند.
وی با اشاره به شکست سنگین تیم ملی ایران مقابل انگلیس که آن را نتیجه سازماندهی ضعیف می داند، ادامه داد: بازی با انگلیس یک اتفاق بود. اگر 10 بار دیگر با این تیم بازی کنیم، چنین نتیجه ای حاصل نمی شود. بچه ها مقابل انگلیس فقط روی جلوگیری از نفوذ آنها تمرکز کرده بودند و به نظر می رسید ما تیم فشرده ای هستیم. تلنگر اولیه ما اصلا مناسب نبود و باید این شکست سنگین را یک اتفاق فوتبالی بدانیم. اگرچه تیم انگلیسی کیفیت بالایی دارد. شاید می دانستیم که شکست می خوریم، اما نه چندان بد.
این کارشناس فوتبال درباره تعویض هایی که کارلوس کی روش انجام داد و در دقایق پایانی دو گل به ثمر رساندیم، گفت: پس از جدایی سردار آزمون و احمد نوراللهی بازی ما کمی پایین آمد اما پس از اخراج دقایقی دروازه بان ولزی. تیم ایران بازی احساسی انجام داد، سپس بازی منطقی ارائه کرد و توانست با حفظ توپ به گل برسد. گل اول تیم فوق العاده بود. روزبه چشمی در پست هافبک دفاعی بسیار خوب عمل کرد. از زحمات اخیر رامین رضاییان نیز تقدیر شد. او نیم فصل خوبی را در پرسپولیس پشت سر گذاشت و بعد از آن به سپاهان رفت و فکر می کنم بهترین بازیکن سپاهان تا اینجای فصل بوده است. این گلها ارزش معنوی داشتند.
جمشیدیان در پایان در خصوص بازی تیم ملی مقابل آمریکا افزود: به نظرم تیم آمریکا خیلی بهتر از ولز است و حتی آمریکا می توانست مقابل ولز پیروز شود اما ولز به تساوی رسید. باید دید نتیجه بازی این تیم مقابل انگلیس چه خواهد شد. بدون شک بازی ما با آمریکا سخت تر از بازی با ولز است. تیم آمریکا با توجه به بازیکنان و سبک بازی خود قطعا حریف قدرتمندی به حساب می آید.امیدوارم نتیجه قابل قبولی بگیریم و برای اولین بار صعود کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

احمد جمشیدیان با تمجید از عملکرد خوب شاگردان کی روش، سخت کوشی را دلیل اصلی برد مقابل ولز می داند.

جمشیدیان: بازی مقابل آمریکا سخت تر خواهد بود


سرویس خبر شماره: 1855617
05 دسامبر 1401 ساعت 10:59 |
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رضاییان مزد به پاس زحماتش پاداش گرفت.