آسمان آفتابی، هافبک و مهاجم استقلال (تصویر)

آنها پس از دوران فوتبالی خود در کنار هم بودند، در عکسی که از مصاحبه مرفاوی در دی ماه 1357 در 35 سالگی مشاهده می کنید با احترام از قلعه نویی 36 ساله که مدت کوتاهی به عنوان مدیر کشاورز فعالیت می کرد و دلیل حضورش در کشاورز را می بینید. که مربوط به نارضایتی وی از مسئولان این تیم است مورد توجه امیر قلعه نویی است. مرفاوی بعدها دستیار قلعه نویی شد و با او استقلال هم قهرمان لیگ برتر شد، البته سه سال قبل تا چهار هفته مانده به پایان لیگ مدعی اصلی قهرمانی بود و به مقام چهارمی مسابقات بسنده کرد. بازگشت او پس از قهرمانی با استقلال به عنوان سرمربی این روزها برای سرمربی تیم ملی جوانان ایران موفقیت آمیز نبوده است.

1789308


سرویس خبر شماره: 1863540
18 ژانویه 1401 @ 10:54 ق.ظ |
8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

برگه ای از تاریخ؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 با پاس گل های زیادی از امیر قلعه نویی و ضربه های تمام کننده عبدالصمد مرفاوی، پاس گل در دربی و پایه گذاری مسابقات قهرمانی آسیا در خرداد 69 استقلال به همکاری متقابل رسید. از این دو بازیکن بزرگ در قهرمانی این تیم در جام حذفی 1975، استقلال در بازی رفت مرفاوی در شیراز مقابل برق یک گل زد و در بازی برگشت قلعه نویی هم تکرار کرد.

رابطه امیر قلعه نویی و صمد مرفاوی همیشه بر اساس احترام بوده است، هر چند گاهی اوقات اختلافاتی با هم داشتند.

آسمان آفتابی، هافبک و مهاجم استقلال (تصویر)

مرفاوی که سابقه خوبی در مدیریت جوانان و امید استقلال دارد و بارها به عنوان سرمربی و مربی در کنار تیم استقلال بوده است، این روزها تیم ملی جوانان ایران را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی