پیروزی مهم فولاد در شب موقعیت های از دست رفته پشت سر هم

نیمه اول این بازی با وجود موقعیت های خوب پالشن با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرنوشت صعود میزبان در نیمه دوم به تساوی کشیده شود.


سرویس خبر شماره: 1864022
20 ژانویه 1401 @ 7:56 ب.ظ
268

0نقطه نظر

انصاری و حزباوی دست نیکنام را گرفتند

شاگردان فولاد نیمه دوم را خوب آغاز کردند و پس از ایجاد موقعیت های خوب گلزنی، در دقیقه 63 گل اول را به ثمر رساندند. امین حزباوی بازیکن جوان این تیم با ضربه سر روی ارسال احسان پهلوان از کرنر سبد طلایی را باز کرد.

1790135

نکته جالب اینجاست که در دیدارهای امروز باشگاه فوتبال خوزستان تنها تیم لیگ برتری بود که پس از 90 دقیقه توانست سرنوشت خود را رقم بزند و بر خلاف پرسپولیس، گلغر و آلومینیوم اراک، بازی آنها به نتیجه اضافه نشد. زمان.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم فوتبال خوزستان در روزی که بهتر از حریف خود در لیگ برتر بود در جام حذفی به پیروزی بزرگی دست یافت.

پیروزی مهم فولاد در شب موقعیت های از دست رفته پشت سر هم

در ادامه میزبان شانس گل های بعدی را داشت اما در نهایت تساوی به دست ساسان انصاری افتاد تا در دقیقه 80 این فاصله دو برابر شود. کاپیتان فولاد وارد محوطه جریمه شد و سپس با شلیک یک ضربه پای چپ زیبا، توپ را روی دست دروازه بان وارد دروازه کرد و در نهایت سرخپوشان اهواز را در این زمین برد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولادی ها در اولین بازی خود در مرحله حذفی جام حذفی میزبان خوشه طلایی ساوه لیگ برتری بودند و به پیروزی خوبی مقابل شاگردان وحید بیاتلو دست یافتند.