10 نکته کلیدی که قبل از بازی برایتون مقابل لیورپول در دور چهارم جام حذفی باید بدانید – لیورپول اف سی

اکنون، ما جلسه ای را انجام نمی دهیم که در آن همه موقعیت های بد برایتون را نشان دهیم، یا یک نمایش ترسناک مناسب خواهد بود. ما قبلاً آن را دیدیم – بازی کردیم و دیدیم.»

بالا قرمزها!

https://www.thisisanfield.com/2023/01/10-key-things-to-know-ahead-of-brighton-vs-liverpool-in-fa-cup-4th-round/ منبع:

9. کوت در وسط

تیم یورگن کلوپ برای اولین بار از آوریل 2022 به دنبال این است که برای سومین بار متوالی کلین شیت کند.

ولورهمپتون، انگلستان - سه شنبه، 17 ژانویه 2023: فابیو کاروالیو از لیورپول در جریان بازی تکراری دور سوم جام حذفی بین ولورهمپتون واندررز اف سی و لیورپول اف سی در استادیوم مولینوکس.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ولورهمپتون، انگلستان - سه شنبه، 17 ژانویه 2023: استفان باجتیک، بازیکن لیورپول، در جریان بازی تکراری دور سوم جام حذفی بین ولورهمپتون واندررز اف سی و لیورپول اف سی در استادیوم مولینوکس.  لیورپول 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این اتفاق نیفتاده است، اما گفته می شود که آرسنال و چلسی در روزهای اخیر پیشنهاداتی را برای جذب این بازیکن اکوادوری ارائه کرده اند.

در اینجا 10 نکته کلیدی وجود دارد که قبل از آخرین سفر لیورپول به سواحل جنوبی باید بدانید.

انتظار می رود فابیو کاروالیو با “یک چیز کوچک” سفر را از دست بدهد، در حالی که نات فیلیپس در روزهای اخیر با “سرماخوردگی مناسب و مناسب” دست و پنجه نرم کرده است.

البته ما بعد از بازی برایتون مذاکرات فشرده ای داشتیم.

ما باید فوراً تغییر می کردیم و این کار را کردیم. چند روز بعد ما مقابل وولوز بازی کردیم و کاملاً متفاوت به نظر می رسید.

به نظر می رسد لیورپول در این فصل هر هفته یک بار مقابل برایتون بازی کرده است، اینطور نیست؟

در جای دیگر، لوی کولویل و آدام لالانا برای میزبانان در دسترس نخواهند بود زیرا آنها همچنان به مراقبت از مصدومیت ها ادامه می دهند.

4. سومین دیدار در این فصل

لیورپول، انگلیس - دوشنبه، 15 آگوست 2022: ناتانیل فیلیپس از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه لیورپول و باشگاه کریستال پالاس در آنفیلد.  این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

و با توجه به اینکه برایتون زیر نظر روبرتو دزربی قدرت به قوت خود می‌دهد، قرمزها مطمئناً اگر بخواهند به دفاع از جام حذفی در این فصل ادامه دهند، کار خود را تمام کرده‌اند.

بعد از بازی، من گفتم که به نظر دو ورزش متفاوت است.

وقتی از لیورپول پرسیده شد که اگر می‌خواهد در این موقعیت مشکلات بیشتری برای برایتون ایجاد کند، باید چه کاری متفاوت انجام دهد، پاسخ کلوپ کاملاً ساده بود:

زمانی که لیورپول در دسامبر گذشته در منچسترسیتی در جام Carabao Cup از دست داد، کوت هدایت این تیم را بر عهده داشت.

1. فرصتی برای درست کردن همه چیز

“همه چیز!”

برایتون و لیورپول به صورت زنده از ITV1 در بریتانیا پخش می شود و شروع آن ساعت 13:30 به وقت گرینویچ است.

او در 11 بازی این فصل لیگ برتر، 34 کارت زرد و یک کارت قرمز دریافت کرده است.

5. کاروالیو و فیلیپس شک دارند

همچنین زمزمه هایی مبنی بر خروج الکس آکسلید چمبرلین شنیده می شود که گفته می شود برایتون یکی از تیم های علاقه مند است.

همچنین یادآوری این است که تساوی منجر به بازی مجدد در آنفیلد در مقطعی در هفته‌های آینده خواهد شد، نه به وقت‌های اضافه یا پنالتی‌های یکشنبه.

برایتون اند هاو، انگلیس - شنبه، 14 ژانویه 2023: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین برایتون اند هوو آلبیون اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه فالمر، افسرده به نظر می رسد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در عوض، بیشتر تمرکز بر این خواهد بود که چه کسی می تواند لیورپول را در روزهای آینده ترک کند. کلوپ اشاره کرده است که نات فیلیپس ممکن است در راه باشد و ریس ویلیامز اوایل این هفته از بلکپول قرضی خود را فراخواند.

قرمزها در 8 بازی جام حذفی شکست نخورده اند. اگر آنها در اینجا از شکست اجتناب کنند، 9 شکست خواهند بود که بهترین آنها از 10 مسابقه بین ژانویه 1992 تا ژانویه 1993 است.

این سومین دیدار آنها در این رقابت‌ها تا کنون خواهد بود و قرمزها نتوانسته‌اند هیچ یک از دو بازی قبلی را ببرند و شش گل دریافت کرده‌اند.

6. همان هافبک برای ادامه؟

با توجه به این واقعیت که قرمزها در هر دو بازی دروازه خود را بسته نگه داشتند، به نظر منطقی می‌رسد که با یک مثلث به بازی ادامه دهند، اما می‌توان استدلال کرد که فابینیو و هندرسون به زمان بازی نیاز دارند.

2. آخرین بازی قبل از بسته شدن پنجره ژانویه

کلوپ در گفتگو با خبرنگاران در روز جمعه گفت که او فیلمی از اشتباهاتی که در اوایل این ماه در AMEX مرتکب شده اند را به بازیکنانش نشان نخواهد داد:

2K6GAKY 08 اکتبر 2022 - برایتون اند هاو آلبیون مقابل تاتنهام هاتسپر - لیگ برتر - ورزشگاه آمکس مویزس کایسدو برایتون در طول بازی لیگ برتر در ورزشگاه آمکس.  تصویر: مارک پین / اخبار زنده آلامی

همچنین این پنجمین دوره طولانی شکست ناپذیر لیورپول در تاریخ جام حذفی خواهد بود.

جیمز میلنر یک جلسه تمرینی را در این هفته از دست داد اما انتظار می رود وضعیت خوبی داشته باشد.

برایتون و هاو، انگلستان - شنبه، 14 ژانویه 2023: کودی گاکپو از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه برایتون اند هوو آلبیون و باشگاه لیورپول در ورزشگاه فالمر.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول، انگلستان - شنبه، 8 فوریه 2020: داور دیوید کوت در جریان بازی لیگ برتر انگلستان بین اف سی اورتون و کریستال پالاس اف سی در گودیسون پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

3. حدس و گمان Caicedo

در دو بازی خود پس از آن شکست در AMEX، لیورپول در دور سوم جام حذفی 1-0 وولوز را شکست داد و آخر هفته گذشته مقابل چلسی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

یورگن کلوپ همچنان از شکست 3-0 تیمش مقابل مرغ دریایی ها به عنوان “بدترین بازی ای که تا به حال دیده است” از یکی از تیم هایش یاد می کند.

7. آیا می دانستید؟

وبلاگ زنده این روز آنفیلد نیز به طور کامل فعال خواهد شد و سام میلن به‌روزرسانی‌های دقیقه به دقیقه را از حدود ساعت 12:45 بعد از ظهر ارائه می‌کند.

آنها برای ثبت 850 گل در تمام مسابقات زیر نظر آلمانی به یک گل نیاز دارند.

به نظر می رسد برخی از هواداران فراموش کرده اند که قرمزها برای تقویت تیم خود در این ماه حرکت کرده اند، اما تنها چند روز تا بسته شدن پنجره های ژانویه، بعید به نظر می رسد که اضافه شوند.

این عملکرد و نتیجه‌ای بود که قرمزها می‌خواهند با عجله فراموش کنند، اما بیایید امیدوار باشیم که درد چنین شکست وحشتناکی بتواند الهام‌بخش یک نمایش بسیار بهتر این بار باشد.

10. نحوه دنبال کردن…

گمان می‌رود که توپچی‌ها پیشنهادی 60 میلیون پوندی در روز جمعه ارائه کرده‌اند، برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که کایسدو مشتاق است تا قبل از پایان روز سه‌شنبه آینده از برایتون جدا شود.

تنها دو هفته پس از شکست شرم آور در AMEX، لیورپول می داند که اگر می خواهد برایتون را شکست دهد و در دور پنجم جام حذفی یکشنبه قرار بگیرد، باید عملکرد بسیار بهتری ارائه دهد.

برایتون مقابل لیورپول

به نظر می رسد مدت زیادی از زمانی که لیورپول با خرید 44 میلیون پوندی کودی گاکپو از PSV به تیم خود اضافه شده است، اینطور نیست؟

دیوید کوت بر روند کار در AMEX نظارت خواهد کرد.

برایتون اند هاو، انگلیس - شنبه، 12 مارس 2022: هواداران برایتون اند هوو آلبیون در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه برایتون اند هوو آلبیون و باشگاه لیورپول در ورزشگاه جامعه امریکن اکسپرس.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در جاهای دیگر، ترنت الکساندر-آرنولد و داروین نونز هر دو باید برای بازگشت به ترکیب اصلی خوب باشند.

دور چهارم جام حذفی | ورزشگاه AMEX
29 ژانویه 2023 | 1:30 بعد از ظهر (BST)


لندن، انگلیس - شنبه، 14 مه 2022: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول و کارکنانش پس از فینال جام حذفی بین باشگاه چلسی و لیورپول در ورزشگاه ومبلی، با جام جشن گرفتند.  این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و لیورپول در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

8. یورگن چه گفت؟

برایتون از آن زمان تنها یک بازی انجام داده است، تساوی 2-2 خارج از خانه مقابل لستر شنبه گذشته، با کائورو میتوما و ایوان فرگوسن در برگه گل.

او رابرت سانچز را در تساوی خانگی برایتون مقابل نیوکاسل در لیگ در نوامبر 2021 اخراج کرد.

لیورپول از زمان سفر قبلی خود به AMEX در این دو بازی گلی دریافت نکرده است و اگر بخواهد شانسی برای نتیجه مثبت داشته باشد باید به همان اندازه محکم باشد.

سرمربی همچنین فاش کرد که دیوگو جوتا، ویرجیل ون دایک، روبرتو فیرمینو و آرتور همگی امیدوارند بتوانند «در چند هفته دیگر» به تمرینات بازگردند، اما لوئیس دیاز «بیش از این» طول خواهد کشید.

کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود در روز جمعه به‌روزرسانی گسترده‌ای درباره مصدومیت ارائه کرد.

اگر اینطور باشد، علیرغم ادعای روبرتو دزربی در روز جمعه مبنی بر اینکه هافبک “فقط روی برایتون متمرکز است”، ممکن است این احتمال وجود داشته باشد که کایسدو در روز یکشنبه حضور نداشته باشد.

در اینجا دو راه برای ترکیب قرمزها در روز یکشنبه وجود دارد.

پس از شکست مقابل برایتون در اوایل این ماه، استفان باجستیچ و نابی کیتا جایگزین فابینیو و جوردن هندرسون در پیروزی مقابل وولوز شدند و در میانه میدان مقابل چلسی ادامه دادند.

در ابتدای ماه، بسیاری از هواداران لیورپول امیدوار بودند که قرمزها ممکن است در میان تیم هایی باشند که در این ماه مویزس کایسدو، هافبک برایتون را به خدمت بگیرند.