معامله استقلال با هافبک خارجی

دستیار استقلال درباره پست این بازیکن نیز گفت: او در پست هافبک نافذ بازی می کند و ضربان ساز است. بازیکن مورد نظر یک بازیکن آزاد است. انشاالله تا چند روز آینده وارد ایران می شود و تست های پزشکی را پشت سر می گذارد و قرارداد نهایی امضا می شود.

علی امیری، دستیار آبی پوشان از قرارداد استقلال با یک هافبک خارجی خبر داد.

معامله استقلال با هافبک خارجی

حالا علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال در گفت و گو با برنامه شب های فوتبالی از توافق با یک بازیکن خارجی خبر می دهد. وی در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره آخرین روند مذاکرات گفت: یک بازیکن است که آقای فتح الله زاده شخصا با او مذاکره کرده و انشالله در روزهای آینده مشخص خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1868128
13 فوریه 1401 در 01:24
8.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

طی چند روز آینده به تهران می رسیم

وی در مورد اینکه بازیکن خارجی آبی ها در لیگ ترکیه بازی می کند یا خیر، گفت: خیر. که قرارداد رسما امضا شده است. او واقعا بازیکن با کیفیتی است و روی او کار شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سران استقلال در روزهای اخیر تلاش زیادی کرده اند تا با جذب بازیکن خارجی، جای خالی سیاوش یزدانی را در لیست بزرگسالان خود پر کنند. ظاهراً آبی ها در ابتدا به جذب ریکاردو آلوز علاقه داشتند اما او در نهایت قرارداد خود را با تراکتور تمدید کرد.

امیری در پایان در پاسخ به اینکه آیا پنجره تیم باز است و برای جذب بازیکنان خارجی مشکلی ندارند، گفت: پس از پرداخت مطالبات پین و میلیچ، پنجره استقلال باز است. فیفا هم نامه را داده و مشکلی در آن وجود ندارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی