بازیکنان منچستریونایتد با پایان روند شکست ناپذیر شیرها – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

علیرغم اینکه این بازی دوستانه است، شیرها ذهنیت برنده ای دارند، بنابراین ناامیدکننده بود. با این حال، الان شکست خوردن بهتر از جام جهانی است.

این اولین باخت انگلیس زیر نظر سارینا ویگمن بود که باعث شد آنها از زمان ورود او در سپتامبر 2021 چهار جام از جمله قهرمانی اروپا در سال گذشته را بالای سر ببرند.

این یک شوک برای سیستم بود و در مصاحبه های بعد از بازی با تیم، به ویژه کاپیتان لی ویلیامسون، که خطای او منجر به گل اول شد، مشهود بود.

ویگمن هم‌اکنون جنبه‌های مثبت باخت را دید و گفت: «این اولین باری است که می‌بازیم، اما همیشه یاد می‌گیریم. ما می بینیم که کارها به خوبی انجام شده و کارهایی که باید بهتر انجام دهیم. ما باید پیشرفت کنیم تا در جام جهانی در بهترین حالت خود باشیم. هر بازی برای یادگیری است و این یک بازی بزرگ است.”

https://thepeoplesperson.com/2023/04/11/manchester-united-players-feature-as-lionesses-unbeaten-run-ends-262393/ منبع:

“گاهی اوقات در فوتبال شما آن بازی ها را دارید. ما به اندازه معمول کارآمد نبودیم، باید دلیل آن را بفهمیم.»

آلسیا روسو شاید درخشان‌ترین ستاره انگلیس بود، اما علیرغم اینکه در موقعیت‌های امیدوارکننده قرار گرفت، هم تیمی‌هایش یا نتوانستند او را انتخاب کنند یا او نتوانست هدف را پیدا کند.

ویلیامسون ادامه داد: “من اهل فکر کردن به مسائل شخصی نیستم، گل اول شرایط را برای من بدتر کرده است، اما همه تیم ها واقعاً از باخت احساس افتضاح می کنند. درد می کند.”

مری ارپس در واقع کار زیادی برای انجام دادن نداشت. گل های استرالیا از روی ضد حملات به دست آمد، زیرا انگلیس با 71 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت.

“مطمقاً یک عقب نشینی نیست. شما باید نعمت ها را در لباس مبدل بگیرید، شاید این بدترین اتفاقی نباشد که ممکن است برای ما بیفتد. اینکه امشب باختیم کمی آتش به ما می دهد.»

سارینا ویگمن در صحبت با ITV پس از باخت گفت: “بیشتر از همه در مالکیت ما خیلی کند بودیم. منتظر ما بودند. برای کشش آنها به حرکت پویا نیاز دارید، ما این کار را به اندازه کافی خوب انجام ندادیم.”

تیم میهمان که اواخر امسال میزبان جام جهانی است، دو شوت به سمت دروازه داشت و هر دو را به ثمر رساند.

روند شکست ناپذیری شیرهای انگلیس در ورزشگاه Gtech به پایان رسید و آنها 2-0 مقابل استرالیا شکست خوردند.

سه بازیکن یونایتد مسابقه را آغاز کردند، الا تونه حدود 60 دقیقه بعد از اینکه ماتیلداها او را ساکت کردند، از بازی خارج شد و به او اجازه نداد واقعا وارد بازی شود.