باشگاه لیورپول انتصاب یورگ اشمادکه به عنوان مدیر ورزشی جدید را تایید کرد – باشگاه لیورپول

باشگاه لیورپول انتصاب یورگ اشمادکه به عنوان مدیر ورزشی جدید این باشگاه را تایید کرد.

06.08.2011, AWD-Arena, Hannover, GER, 1.FBL, Hannover 96 vs TSG 1899 Hoffenheim, im Bild Joerg Schmadtke Sportlicher Leiter von Hannover 96.// در طول مسابقه از GER, 2.FBL1, هانوفر 2.FBL1 v899TS هوفنهایم در 2011/08/06، AWD-Arena، هانوفر، آلمان.. تصاویر EXPA © 2011، PhotoCredit: EXPA/ nph/ Schrader ****** خارج از GER / CRO / BEL ******

یورگ با دپارتمان عملیات فوتبال ما همکاری خواهد کرد زیرا به حمایت از یورگن کلوپ ادامه می‌دهد و در راستای تلاش مداوم ما برای ادامه رشد و توسعه باشگاه در همه زمینه‌ها است.

وارد تا تابستان امسال به ایفای نقش خود ادامه داده است، و تنها سال گذشته پس از استعفای او از سمت مایکل ادواردز تحسین شده برگزیده شد.

گزارش ها حاکی از آن است که اشمادکه، که در ژانویه از نقش خود در ولفسبورگ بازنشسته شد، “عمدتا روی بازار آلمان متمرکز خواهد شد”.

اشمادکه در ساختار فعلی لیورپول، در کنار یورگن کلوپ، چهره‌های باشگاه، مایک گوردون و بیلی هوگان، رئیس بخش استخدام دیو فالوز و پیشاهنگ ارشد بری هانتر، کار خواهد کرد.

کلوپ هفته گذشته در صحبت های خود گفت:

اشمادکه با قراردادی کوتاه مدت اولیه برای تابستان امسال منصوب شده است که در صورت رضایت هر دو طرف امکان تمدید آن وجود دارد.

اگر این اتفاق بیفتد، “خروج یورگن کلوپ” یا هر چیز دیگری نخواهد بود، زیرا ما هر دو آلمانی هستیم یا یکدیگر را می شناسیم. که کاری برای انجام دادن نخواهد داشت [with it].

من می دانم که او پسر خوبی است، او یک پسر باهوش است، در کاری که در آلمان انجام داد بسیار خوب است، شخصیت بسیار موفقی است.

ساوتهمپتون، انگلستان - یکشنبه، 28 مه 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین ساوتهمپتون اف سی و لیورپول در ورزشگاه سنت مری.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

آنچه کلوپ گفته است

انتصاب اشمادکه، درست به موقع برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، حداقل به لیورپول احساس ثبات پس از 12 ماه پرتلاطم داخل و خارج از زمین می دهد.

لیورپول مورد توجه رایان گراونبرچ، هافبک بایرن مونیخ و میکی فن دی ون، مدافع وولفسبورگ قرار گرفته است.

این انتصاب موقت نشان می‌دهد که لیورپول احتمالاً به شخص دیگری برای این نقش در بلندمدت چشم دوخته است، اما آنها هنوز در دسترس نبوده یا نیستند.

گوردون، رئیس FSG گفت پس از این انتصاب: “من می خواهم به یورگ در باشگاه فوتبال لیورپول خوشامد بگویم، زیرا او دانش و تجربه زیادی را در نقشی به ارمغان می آورد که در آن چنین ویژگی هایی فقط می تواند برای او و ما مفید باشد.

اشمادکه، 59 ساله، پس از استعفای مدیر ورزشی فعلی جولیان وارد در اوایل این فصل، پس از کمتر از یک سال حضور در این نقش، وارد می شود.

“شخصیت او خوب است، طنز خوب است، من این را از چند لحظه کنار زمین می دانم. تقریباً همین است. اما جدا از این، هیچ چیز.»

https://www.thisisanfield.com/2023/05/liverpool-fc-confirm-appointment-of-jorg-schmadtke-as-new-sporting-director/ منبع: