درویش تکلیف یحیی و نیمکت پرسپولیس را مشخص کرد/ توافق نهایی با 4 بازیکن برای تمدید!

از هواداران پرشور پرسپولیس می خواهم با آغوش باز این روزها را تحمل کنند. به روزهای خوبی می رسیم و امیدوارم فضای جامعه به سمتی برود که التهابات کاهش یابد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اخبار فوتبال داخلی –

وی ادامه داد: گل محمدی با ما قرارداد دارد و سال آینده برای او کار خواهیم کرد. متاسفانه جو ایجاد کرده اند و نمی خواهند آرامش در پرسپولیس جا بیفتد. در حال حاضر بازیکنان ما با این تصور که تماشاگران در ورزشگاه هستند راهی سیرجان شدند. حالا خودت را به عنوان یک کارگر و بازیکن باشگاه جای من بگذار. به تیم گفتم برای دیدار با سپاهان به سیرجان می روید که فشار اکسیژن با تهران که بازی با تماشاگر است فرق می کند. این بازیکن به سیرجان رفت اما ناگهان دید که این مسابقه نباید با تماشاگران باشد. این باعث ناامیدی بازیکنان و کادرفنی می شود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکن پرسپولیس و احتمال ادامه فعالیت یحیی گل محمدی در این تیم برای فصل آینده گفت: با 3-4 بازیکن به نوبت صحبت کردیم و انشالله هفته آینده در خدمت آنها خواهیم بود. قراردادشان را تمدید کنند.» فاصله بین بازی ها بسیار کوتاه است و هر 4-5 روز یک بازی برگزار می شود. بازیکن هم خسته است. نظر گل محمدی این بود که به دلیل فشردگی ممکن است مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان از نظر روانی ارزشی نداشته باشد. به همین دلیل، به مرور زمان با بازیکنان فردی سروکار داریم. باشگاه آماده امضای قرارداد جدید است.