پادکستر ادعا می کند که یکی از بازیکنان “خسته” لیورپول در آنفیلد “احساس ناامیدی” می کند

با این حال، امیدواریم لیورپول هنوز به طور کامل او را رها نکند، زیرا کاروالیو هنوز بسیار جوان است و در سه ماه اول بازی خود به عنوان بازیکن قرمزها، نماهای مثبتی از خود نشان داده است.

بیشتر بخوانید: برنامه پیش فصل به روز شده لیورپول پس از دو بازی دوستانه دیگر تایید شد

اعتقاد بر این است که فابیو کاروالیو در لیورپول “عمیقاً ناراضی” است و “می خواهد برای همیشه از باشگاه خارج شود”.

قابل درک است که کاروالیو در لیورپول احساس ناامیدی کند، با توجه به زمان کم بازی که پس از شروعی مثبت با دو گل در ماه اول حضورش در این باشگاه، به او داده شده است.

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

به هر دلیلی، او به سادگی نتوانسته است تحت نظر یورگن کلوپ نگاه واقعی داشته باشد، بنابراین اگر هوس اقدامات منظم‌تری در جاهای دیگر داشت، نمی‌توان این بازیکن 20 ساله را سرزنش کرد.

همانطور که در ترانسفرمارکتاو از زمان شکست مقابل ناتینگهام فارست در اکتبر گذشته تنها 11 دقیقه در لیگ برتر بازی کرده است، در حالی که آخرین شروع او در هر رقابتی به پیروزی مجدد دور سوم جام حذفی مقابل وولوز در اواسط ژانویه برمی گردد.

من می توانم به شما بگویم که او در حال حاضر یک بچه بسیار خسته است، او بسیار ناراضی است و فکر می کنم نشانه های واقعی از اردوگاه او وجود دارد که او می خواهد برای همیشه از آنجا خارج شود، زیرا او احساس ناامیدی می کند.

https://www.empireofthekop.com/2023/06/06/fabio-carvalho-fed-up-liverpool/ منبع:

این به گفته مجری جک کالینز است که در مورد جدیدترین اخبار صحبت می کرد FC را رتبه بندی می کند پادکست (از طریق TBR فوتبال) در مورد بازیکن 20 ساله ای که RB لایپزیگ در حال برنامه ریزی برای انتقال دوم برای او با وجود عدم تمایل قرمزها به فروش است (فوتبال اینسایدر).

بیشتر بخوانید: “به شجره نامه او نگاه کنید…” – نیل جونز درباره هدف منتفی گزارش شده لیورپول حکم می کند

در حالت ایده‌آل، ما یک انتقال قرضی برای او پیدا می‌کنیم که در آن تقریباً از زمان بازی فراوان اطمینان حاصل شود، اما می‌تواند این موضوع باشد که آیا چنین پیشنهادی برای مرد سابق فولهام جذاب خواهد بود، زیرا ممکن است از بازگشت خود به این تیم بیم داشته باشد. به محض پایان یافتن سوئیچ موقت، مربع یک.

پادکست مدعی شده است که این جوان در مرسی ساید بسیار ناامید است و در اولین فرصت به دنبال یک مسیر خروجی است و اظهار داشت: او عمیقاً از اتفاقی که در این فصل رخ داده ناراضی است، این از یک دانش واقعی است.