اگر استقلال قهرمان نشود تعجب می کنم! / اجازه دهید هواداران پنجشنبه به ورزشگاه بروند

اگر استقلال قهرمان نشود تعجب می کنم!  / اجازه دهید هواداران پنجشنبه به ورزشگاه بروند

وی ادامه داد: به محض اینکه تمرکز بازیکنان فولاد از بین رفت، استقلال توانست حدود 10-15 دقیقه این بازی را به راحتی پشت سر بگذارد، همچنین از همان دقایق ابتدایی دو گل مسلم برای گلزنی داشت. در مجموع، بازی در نیمه اول به درخواست استقلال برگزار شد و فولاد نتوانست تلاشی برای عبور از این نیمه داشته باشد.

مهاجم اسبق استقلال درباره تقابل این تیم با آلومینیوم اراک توضیح داد: معمولا استقلال مقابل تیم هایی که فوتبال بازی می کنند ظاهر بهتری دارد، تیم آلومینیوم در این فصل ثابت کرده است که بیشتر نتایج خوب خود را مقابل تیم های لیگ سخت گرفته است.الان یا مساوی است. یا یک برد، اما به طور کلی بازیکنان این تیم به راحتی مقابل تیم های بالای جدول قرار نمی گیرند.»

وی خاطرنشان کرد: استقلال تیمی است که همیشه در دیدارهای سخت و دشوار موفق‌تر بوده است و قطعاً این تیمی که در اراک و در این دیدار سخت نتوانست شکست بخورد و یک امتیاز بگیرد، حالا با روحیه و انگیزه‌ای که وجود دارد. در بین بازیکنانش نتیجه بهتر می شود.» امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که هواداران استقلال روز پنجشنبه به ورزشگاه بیایند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال طهماسبی درباره قهرمانی استقلال اظهار داشت: بدون شک اگر تیمی غیر از استقلال می برد در خط هافبک و حمله شگفت زده می شدیم. حالا آمار گلزنی استقلال هم به همین خوبی خواهد بود.”

بهمن طهماسبی پیشکسوت تیم استقلال در گفت و گو با خبرورزشی درباره بازی آینده این تیم مقابل آلومینیوم اراک و همچنین بازی قبلی مقابل فولاد و قهرمانی زودهنگام لیگ صحبت کرد.

بازیکن سابق استقلال در مورد بازی این تیم مقابل فولاد گفت: باید بازی فولاد و استقلال را دوباره تماشا کنید تا متوجه شوید استقلال چه تاکتیک مشخص و خوبی برای این بازی در پیش گرفته است، بازی مقابل تیم سالم از نکونام تا اهواز اگر بود. با سیستمی غیر از سیستمی که استقلال با آن بازی می کرد، نتیجه متفاوت می شد.» اما استقلال از همان دقایق ابتدایی با پرس از بالا و تحت فشار قرار دادن خط هافبک و دفاع تیم فولاد مانع از تصور حملات این تیم شد. “

بازیکن سابق استقلال افزود: استقلال در خط هافبک هم پیروز شد و توانست دو گل بسیار زیبا از دو شوت به ثمر برساند که تغییر موقعیت صالح حردانی از دفاع راست به گوش چپ یکی از بهترین حرکات تاکتیکی این بازی بود. و ثابت کرد که بازیکن باهوشی است که در مواقع نیاز به نقطه کور خط دفاعی حریف می رسد.» در کل استقلال مقابل فولاد عالی ظاهر شد.

وی افزود: اما اینکه استقلال فقط در هفته 27 شکست خورده و روحیه برد و نباختن در این تیم نهادینه شده است بزرگترین و مهم ترین اتفاق استقلال است.هیچ تیمی در این فصل اینقدر ثابت نبوده است.به نظر من از هفته یازدهم که استقلال در صدر جدول قرار گرفت، هیچ گاه صدر جدول را از دست نداد و این قهرمانی زمانی خاص تر می شود که تیم هایی مانند پرسپولیس، سپاهان، گل گهر یا همان فولاد خوزستان را بشناسید که توانسته اند به دور اول صعود کنند. آسیا “این لیگ ها حضور داشتند.”