ترزیچ: حالا باید برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بجنگیم


سرویس خبر شماره: 2015039
29 آوریل 1403 در 8:03 ق.ظ.
1.3 هزار |

0نقطه نظر

ادین ترزیچ ضمن تمجید از عملکرد بازیکنانش مقابل اتلتیکو مادرید، گفت که دورتموند شایسته صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.

ترزیچ: حالا باید برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بجنگیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دورتموند امشب به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و برای رسیدن به این هدف اتلتیکو مادرید را شکست داد.

تیم آلمانی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اتلتیکو مادرید بود و با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد. آنها در بازی رفت در زمین حریف با نتیجه 2-1 شکست خوردند.

ادین ترزیچ که از این نتیجه بسیار راضی است، تیمش را کاملا شایسته حضور در بین چهار تیم برتر اروپا می داند.

ادین ترزیچ درباره بازی و صعود مقابل اتلتیکو گفت: “خیلی خیلی خوشحالم. به بازیکنانم خیلی افتخار می کنم. به غیر از نیم ساعت اول بازی و شروع نیمه دوم که گل خوردیم، تیم بسیار بهتر و فعال تری بودیم. ما کاملا مستحق این ارتقا هستیم.”

واکنش تیم پس از تغییر نتیجه مسابقه به 2-2؟

قبل از بازی در مورد آن صحبت کردیم. نمی دانستیم بازی قرار است چگونه پیش برود، بنابراین هر اتفاقی بیفتد، باید آرام می ماندیم، به خودمان تکیه می کردیم و به آن ایمان داشتیم. چون بدون ایمان، چه گل بخوریم و چه فرصت بزرگی را از دست بدهیم، کار نمی کند. و به این ترتیب بازی شروع شد.

2011710

نیمه اول فوق العاده ای داشتیم. در نیمه اول هر آنچه را که برای رسیدن به نیمه نهایی نیاز داشتیم نشان دادیم. بعد از آن اتفاق بدی افتاد که گل زدیم. پس از آن توانستیم موقعیت هایی ایجاد کنیم. تیم های زیادی این کار را نمی کنند. البته جو ورزشگاه خیلی کمک کرد.

آیا این بهترین بازی مارسل سابیتزر برای دورتموند بود؟

اگر الان با این احساس از من بپرسید، می گویم: قطعا، اما ما بازی های خوبی از مارسل دیده ایم. به همین دلیل است که ما نیز مطمئن هستیم که این یک تصادف نیست، بلکه یک ویژگی است. امیدواریم او بتواند این کیفیت را حفظ کند.

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی ممکن است؟

ما هنوز آن را نداریم. تا آن زمان، هنوز دو بازی باقی مانده است. خیلی اتفاق نمی افتد که دورتموند به نیمه نهایی برسد، اما وقتی آنها به نیمه نهایی می رسند، منطقی است که برای فینال بجنگیم. ما پاری سن ژرمن را پیش روی خود داریم. قبلاً مشکلاتی داشتیم، اما اکنون پیشرفت کرده ایم و می بینید که چقدر محکم به نظر می رسیم. مهم نیست با چه شکست هایی مواجه می شویم. نه تنها در لیگ قهرمانان، بلکه در بوندسلیگا نیز می خواهیم از این صلابت استفاده کنیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی