آرتتا: دو گل بد خوردیم اما هنوز زنده ایم

سرمربی آرسنال درباره تساوی مقابل اسپورتینگ لیسبون گفت: “اگر می خواهید در چنین رقابتی صعود کنید، باید روزهای سختی را پشت سر بگذارید. ما هنوز زنده ایم و امیدوارم بتوانیم در بازی برگشت بهتر کار کنیم.” .

1830476


سرویس خبر شماره: 1894880
19 مارس 1401 در 00:26
598

0نقطه نظر

وی از فابیو ویرا که در این دیدار پاس گل داد تمجید کرد و افزود: من واقعا از عملکرد او خوشحالم. فابیو مستحق دقایق بیشتری نسبت به دو ماه گذشته است. فکر می کنم او خطرناک ترین قسمت تیم ما امشب بود. من سبک بازی او را دوست دارم.

1830477



مجله اخبار فوتبال خارجی

میکل آرتتا درباره ضعف تیمش در ضربات ایستگاهی گفت: من این ضعف را قبول دارم و اگر می خواهیم در بازی های آینده موفق باشیم باید برای اصلاح آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به گل های بدی که تیمش در آن بازی به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: امشب دو گل بسیار بد به ثمر رساندیم که حتی تساوی را هم سخت کرد، در آن بازی خیلی راحت توپ را واگذار کردیم و به حریف خوب دادیم. ما این شانس را دادیم. باید در دفاع خیلی بهتر عمل کنیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل میزبان اسپورتینگ لیسبون به تساوی 2-2 دست یافت. میکل آرتتا در پایان این بازی ابراز امیدواری کرد که تیمش در کنار لیگ برتر به روند صعودی خود در لیگ اروپا ادامه دهد.

سرمربی آرسنال تاکید کرده است که تیمش به دنبال جاه طلبی های خود در اروپا است.

آرتتا: دو گل بد خوردیم اما هنوز زنده ایم