آنتونیو سیلوا از بنفیکا از علاقه منچستریونایتد و لیورپول خیره نشده است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


آنتونیو سیلوا، مدافع SL بنفیکا و هدف منچستریونایتد گزارش شده که در میان علاقه لیورپول و منچستریونایتد، چندان شیفته احتمال انتقال به انگلیس نیست.

فابریتزیو رومانو اشاره کرد که سیلوا یکی از بازیکنان زیادی است که یونایتد در لیست خود برای تقویت احتمالی دفاعی دارد.

تا اینجای فصل، شیاطین سرخ با توجه به در دسترس بودن اعضای خط دفاعی خود با مشکل مواجه شده اند.

لیساندرو مارتینز در حال حاضر پس از اینکه مجبور به انجام عمل جراحی به دلیل مشکل متاتارس متاتارس شده بود، در حال بهبودی است. رافائل واران با مصدومیت های مختلفی وارد و خارج از تیم شده است.

این بازیکن فرانسوی آخرین بازی یونایتد مقابل برنتفورد را به دلیل یک “مشکل جزئی” از دست داد، اگرچه انتظار می رود پس از تعطیلات بین المللی بازگردد.

غیبت های طولانی مدت لوک شاو، تایرل مالاسیا و آرون وان بیساکا به این وضعیت کمکی نکرده است. سرخیو رگیلون نیز چندین مسابقه را به دلیل ناکامی فیزیکی از دست داده است.

منطقی است که چرا تن هاگ در حال برنامه ریزی برای جذب مدافعان جدید در آینده نزدیک است. در کنار سیلوا، افرادی مانند ادموند تاپسوبا، گونکالو ایناسیو و ژان کلر تودیبو مورد توجه قرار گرفته اند.

گزارشی که توسط The Peoples Person پوشش داده شده است، نشان می دهد که بنفیکا یک برچسب قیمتی 100 میلیون یورویی برای سیلوا، که همچنین در رادار رئال مادرید است، تعیین کرده است.

روزنامه پرتغالی رکورد از طریق SportWitness به روز رسانی در مورد این وضعیت اشاره کرده است که رئال مادرید مقصد مورد علاقه سیلوا است.

گفته می‌شود که یونایتد و لیورپول، باشگاه‌های لیگ برتری هستند که بیشتر به دنبال خدمات این بازیکن 19 ساله هستند.

طبق گزارش، سیلوا فریفته بازی در لیگ برتر انگلیس نیست.

در حالی که او از تحسین لیورپول و یونایتد استقبال می کند، اما از آنها خیره نشده است زیرا رئال مادرید را بزرگترین تیم جهان می داند.

بنفیکا در مورد آینده این بازیکن آرام است زیرا هر دو طرف با یکدیگر هماهنگ هستند.

بند فسخ سیلوا 120 میلیون یورو است و تنها چنین مبلغی تیم راجر اشمیت را متقاعد می کند که از مدافع میانی ستاره خود جدا شود.

https://thepeoplesperson.com/2023/10/10/benficas-antonio-silva-is-not-dazzled-by-manchester-united-and-liverpool-interest-270615/ منبع: