اخبار سرمربی لیورپول: لینک های نیکو کواچ، آخرین شانس ها و ادعای روبن آموریم – باشگاه لیورپول

آخرین اخبار بعدی سرمربی لیورپول شامل یک کاندیدای شگفت انگیز در نیکو کواچ، به همراه ادعاهای بیشتر در مورد مذاکره با سرمربی اسپورتینگ، روبن آموریم است.

با این حال، لیورپول هنوز انتخاب خود را برای جایگزینی یورگن کلوپ به عنوان سرمربی در پایان فصل اعلام نکرده است.

آخر هفته شاهد بودیم که ژابی آلونسو با 5 بازی باقی مانده و بدون شکست بایرلورکوزن را به اولین قهرمانی تاریخ خود در بوندسلیگا رساند، اما بازیکن اسپانیایی پیش از این احتمال انتقال به آنفیلد را رد کرده است.

این باعث شد که شایعات همچنان ادامه داشته باشد و نیکو کواچ و روبن آموریم در اخبار هستند.

نیکو کواچ در کادر مربیگری لیورپول؟

نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ (تصاویر سون هوپ/DPA/PA)

نام شگفت انگیزی که در تصویر سرمربی جدید لیورپول ظاهر می شود کواچ سرمربی سابق بایرن مونیخ، موناکو و ولفسبورگ است.

این گزارش ها از طریق ایمیل، که دیوید کنت ادعا می کند که این مرد 52 ساله در میان یک “فرایند تحقیقاتی قوی” برای این شغل “در حال بررسی” است.

کواچ از ماه مارس که توسط تیم بوندس لیگا ولفسبورگ اخراج شد، بیکار بوده است – پس از شکست 3-1 مقابل آگسبورگ که 11 بازی بدون برد را افزایش داد و تیمش در رده چهاردهم ایستاد.

این موضوع پیشنهاداتی را که او می‌تواند کلوپ را برعهده بگیرد، مشکوک می‌کند، به طوری که در گزارش کنت گفته می‌شود که نمایندگان کواچ به باشگاه‌های لیگ برتر گوش داده‌اند.

به عبارتی دنبال کار می گردد!

روبن آموریم “تنها نام” در نظر گرفته شده است؟

2WXX0RX لیسبون، پرتغال.  02 آوریل 2024. لیسبون، پرتغال، 02 آوریل 2024: روبن آموریم (مدیر تیم فوتبال اسپورتینگ) در حال بازی در بازی نیمه نهایی بازی دوم تاکا د پرتغال بین - SL Benfica - Sporting CP - Estadio da Luz، لیسبون، پرتغال (Joao) Bravo/SPP) اعتبار: SPP Sport Press Photo.  /اخبار زنده عالمی

توئیتی که پدرو سپولودا، روزنامه نگار پرتغالی روز دوشنبه حذف شد، اصرار داشت که آموریم، مدیر باشگاه اسپورتینگ، “تنها نام روی میز لیورپول” در این مرحله است.

مجدداً تاکید شد که به جای خود مربی، با ایجنت آموریم صحبت هایی صورت گرفته است، در حالی که هنوز هیچ رویکردی به اسپورتینگ صورت نگرفته است.

این که Sepulveda این ادعاها را از رسانه‌های اجتماعی حذف کرده است، وضعیت را مخفی کرده است، به طوری که دیوید اورنشتاین از The Athletic در گفتگو با NBC Sports در روز دوشنبه، چروک‌هایی را اضافه کرد.

اورنشتاین توضیح داد: “درک من این است که علیرغم اینکه او یک نامزد است، او برای این شغل طرفدار نیست.” او لزوماً بهترین گزینه نیست.»

آخرین شانس سرمربی بعدی لیورپول

در حالی که هیچ وضوحی در میان روزنامه نگاران انگلیسی در مورد اینکه آیا Amorim کاندیدای اصلی است یا خیر وجود ندارد، این بازیکن 39 ساله مطمئناً مورد علاقه در بین شرکت های شرط بندی است.

آخرین شانس ها برای سرمربی جدید لیورپول وجود دارد آموریم به عنوان یک پیشتاز متقاعد کننده، با شانس کمتر از 1/3.

روبرتو دزربی (11/1) علیرغم گزارش هایی مبنی بر اینکه او از بازی خارج شده است، همچنان دومین بازیکن مورد علاقه است جولیان ناگلزمن (15/1) نیز در میان ادعاهایی که او به پیوستن مجدد به بایرن نزدیک است، در چارچوب است.

تیاگو موتا (15/1) توماس توخل (21/1) و گری اونیل (24/1) نیز تبلیغ می شود، اگرچه همه بعید به نظر می رسند.

شاید در حال حاضر هیچ شانسی برای آن ذکر نشده باشد کواچ برای جانشینی کلوپ

https://www.thisisanfield.com/2024/04/liverpool-fc-manager-news-niko-kovac-links-latest-odds-and-ruben-amorim-claim/ منبع: