توصیه کارشناس مو صلاح برای ترک لیورپول در تابستان

خوزه انریکه بازیکن سابق لیورپول از محمد صلاح برای امضای قرارداد با تیم الاتحاد عربستان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی حمایت کرد و آن را “زمان عالی” برای ترک ورزشگاه آنفیلد خواند. این بازیکن اسپانیایی معتقد است که این مصری تابستان گذشته با عربستانی ها به توافق رسیده بود که باعث شد آنها پیشنهادی 200 میلیون پوندی (248.96 میلیون دلاری) برای خدمات او ارائه دهند.

الاتحاد تابستان گذشته تلاش زیادی برای امضای قرارداد با محمد صلاح انجام داد

قبل از شروع فصل 2023-24، گمانه زنی های زیادی پیرامون آینده صلاح در آنفیلد وجود داشت. بر اساس گزارش ها، الاتحاد، دارنده لیگ برتر عربستان سعودی می خواست مصری را از انگلیس دور کند و او را متقاعد کرده بود که این پیشنهاد را بپذیرد. الاتحاد پس از ملاقات با این بازیکن و ایجنتش، پیشنهادی 200 میلیون پوندی (248.96 میلیون دلاری) را انجام داد.

اطرافیان صلاح ظاهراً با هیئت مدیره و مربی لیورپول، یورگن کلوپ برای بحث در مورد تعویض دیدار کردند اما چراغ سبز دریافت نکردند. در نتیجه، آنها مجبور شدند در جای خود بمانند و الاتحاد قول داده بود که یک بار دیگر در سال 2024 برای وینگر بازگردد.

خوزه انریکه از مو صلاح برای بستن آخرین مگا قرارداد حمایت می کند

با خروج کلوپ از مرسی ساید در پایان فصل 2023-24، لیورپول می تواند شاهد تغییرات عمده ای از جمله تغییر گارد در جناح راست باشد.

انریکه سرخ سابق معتقد است صلاح تا چند ماه دیگر انگلیس را ترک خواهد کرد و “قرارداد بزرگ نهایی” دوران حرفه ای خود را خواهد پذیرفت.

انریکه در گفتگو با گروسونور اسپورت (از طریق The Mirror) گفت:

اگر پیشنهاد مناسبی ارائه شود، فکر می‌کنم صلاح می‌رود، زیرا فکر می‌کنم او در واقع در تابستان گذشته قصد جدایی را داشت. تابستان گذشته چیزی حدود 200 میلیون پوند برای او پیشنهاد شد و این یک پیشنهاد واقعی بود!

وقتی چنین پیشنهادی دریافت می کنید، معمولاً به این معنی است که از قبل بین بازیکن و باشگاه توافق شده است. فکر می‌کنم صلاح از قبل برای رفتن موافقت کرده بود و فکر می‌کنم بالاخره تابستان امسال به عربستان خواهد رفت

وی در پایان افزود:

یورگن کلوپ می رود، بنابراین زمان مناسبی برای رفتن صلاح است. چرخه جدیدی در لیورپول اتفاق می افتد و تغییرات زیادی رخ می دهد، بنابراین برای او عالی است. این احتمالا آخرین قرارداد بزرگ دوران حرفه ای او خواهد بود، بنابراین فکر می کنم او راهی عربستان سعودی خواهد شد.

صلاح که در ماه ژوئن 32 ساله می شود، 342 بازی برای این باشگاه در تمامی رقابت ها انجام داده و 209 بار گلزنی کرده و 88 پاس گل داده است. قرارداد او با 19 بار قهرمان انگلیس در ژوئن 2025 به پایان می رسد.

https://sportslens.com/news/jose-enrique-mohamed-salah-liverpool-saudi/ منبع: