استیلی: نباید جواب استقلالی ها را بدهیم


سرویس خبر شماره: 2015008
29 آوریل 1403 در 01:24
1.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

باید بیشتر به امیررضا رفیعی اعتماد کنیم.

حمید استیلی معتقد است پرسپولیس در هفته های حساس پایانی باید به مسائل حاشیه ای توجه کند.

استیلی: نباید جواب استقلالی ها را بدهیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید استیلی، سرمربی سابق و پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت این روزهای قرمزها با تسنیم گفت وگو کرد. او معتقد است پرسپولیس باید در این هفته ها به امور خارج از زمین رسیدگی کند.

صفت پرسپولیسپرسپولیس این بار موقعیت های کمتری خلق کرد
استیلی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و پیروزی این تیم مقابل ملوان بندرانزلی بیان کرد: با وجود اینکه پرسپولیس نسبت به دیدارهای قبل موقعیت های گلزنی کمتری ایجاد کرد اما در نهایت سه امتیاز مهم این دیدار را به دست آورد. پیروزی در این دیدار بسیار مهم بود تا تیم از مسیر قهرمانی عقب نماند. در دیدارهای گذشته مدافعان پرسپولیس بیشتر نفوذ کردند اما در این بازی نفوذها کمتر بود. به هر حال پرسپولیس با تیم باکیفیتی بازی می کرد و نتیجه برایشان مهم بود که خوشبختانه به دست آوردند.

صفت پرسپولیسباید بیشتر به رفیعی اعتماد کنیم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تمجید از دروازه بان جوان این تیم گفت: امیررضا رفیعی دروازه بان جوان پرسپولیس در این چند دیدار فوق العاده کار کرد. البته او به اعتماد بیشتری از تیم و خط دفاع نیاز دارد.

1713085

صفت پرسپولیسپرسپولیس به سمت اسمار تهاجمی شد
استیلی با اشاره به عملکرد مثبت اسمار در پرسپولیس گفت: در ابتدا شاید کار اسمار برای اثبات خود به هواداران سخت بود اما نتایج مربی راضی کننده بود و سبک بازی پرسپولیس هم تهاجمی شد. پرسپولیس در دیدارهای اخیر از نظر خلق موقعیت گلزنی در بهترین شرایط قرار داشته و خریدهایی مانند آل کثیر، عبدالکریم حسن و آرونوف به پیشرفت این تیم کمک کرده است. نقش سروش رفیعی در خط هافبک را نیز نباید نادیده گرفت. رفیع متحول شده ای را می بینیم که تیم را در خط هافبک به خوبی مدیریت می کند.

صفت پرسپولیسیک فالوور باید حاشیه ها را کنترل کند
وی در پاسخ به مصاحبه استقلالی ها علیه پرسپولیس گفت: بهترین کار این است که بازیکنان و مربیان پرسپولیس به این مصاحبه ها پاسخ نمی دهند و کار را به باشگاه واگذار می کنند. قطعا مسائل خارج از زمین این هفته ها مهم است و باشگاه پرسپولیس باید روی این مسائل تمرکز کند تا تیم آسیب نبیند. نقش افشین پیروانی در این زمینه بسیار مهم است و باید حواشی را مدیریت کند.

صفت پرسپولیسفدراسیون باید با این صحبت ها روبرو شود
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: دیدید که چگونه بازیکنان تیم ملی به دلیل انجام چندین مصاحبه یا کارهای غیرحرفه ای در جام جهانی فوتبال جریمه شدند. قطعاً وقتی قانون سختگیرانه ای وجود دارد، خیلی چیزها کنترل می شود. وقتی همه به خود اجازه می دهند خیلی راحت در مورد داور یا تیم حریف صحبت کنند و برخوردی صورت نگیرد، دوباره شاهد این اتفاقات خواهیم بود. فدراسیون و کمیته انضباطی باید به این مسائل رسیدگی کنند.

صفت پرسپولیسشانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
استیلی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: پرسپولیس به دلیل سبک فوتبالی که دارد و تهاجمی بازی می کند شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

مجله اخبار فوتبال داخلی