انتقام پس از هفت سال، بارسا از رویا به کابوس


سرویس خبر شماره: 2014978
29 آوریل 1403 در 00:39
65.9 هزار امتیاز خبر|

239نقطه نظر

دمبله سوت زد و امباپه ضربه آخر را زد

بارسلونا با نتیجه 4-1 مغلوب پاری سن ژرمن شد و در مجموع 6-4 از لیگ قهرمانان اروپا جدا شد.

انتقام پس از هفت سال، بارسا از رویا به کابوس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عصر امروز آغاز شد. در یکی از جنجالی ترین دیدارهای این مرحله دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن در ورزشگاه المپیک مونتژویک به مصاف هم رفتند. در حالی که رافینیا در دقایق ابتدایی بارسا را ​​رهبری می کرد، پاری سن ژرمن پس از اخراج رونالد آرائوخو و سردرگمی میزبان موفق شد به نیمه نهایی بازگردد و به نیمه نهایی صعود کند.

بازی با برتری بارسلونا آغاز شد. پس از چندین حمله ناموفق، در دقیقه 12 لمین یامال به سمت راست حرکت کرد و با ورود به محوطه جریمه، توپ را از کنار دروازه عبور داد. در آنجا رافینیا توانست گل اول را به ثمر برساند.

2011637

پنج دقیقه بعد پی اس جی می توانست پاسخ گل بارسا را ​​بدهد اما ضربه سر امباپه از روی ارسال اشرف حکیمی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه 21 در پی حرکت خوب رافینیا، لواندوفسکی در محوطه جریمه به توپ رسید اما ضربه او دقیق نبود و از دست رفت.

در دقیقه 29 و پس از فرار بارکولا، می خواست به مصاف ترشتگن برود اما قبل از ورود به محوطه جریمه، آرائوخو با یک خطا او را متوقف کرد. خطایی که باعث شد مدافع بارسا مستقیما از زمین مسابقه اخراج شود.

سه دقیقه بعد، دمبله صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، اما ضربه او به بیرون رفت.

در دقیقه 40 سرانجام پی اس جی موفق به گلزنی شد. پاس بارکولا از جلوی دروازه از کنار همه گذشت و دمبله با یک شوت باشکوه از سمت راست بازی را به تساوی کشاند.

2011636

در دقایق باقی مانده از نیمه اول پی اس جی چندین موقعیت نصفه و نیمه داشت اما توپ از خط دروازه بارسا عبور نکرد و نیمه اول به پایان رسید.

از ابتدای نیمه دوم حملات پاری سن ژرمن آغاز شد. در دقیقه 54 شوت باشکوه ویتنیا از پشت محوطه جریمه به گوشه سمت چپ دروازه، نتیجه را 2-1 کرد.

2011639

گوندوغان سه دقیقه بعد می توانست پاسخ گل پی اس جی را بدهد اما ضربه او از لبه محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد و با اختلاف به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد اوضاع برای بارسا بدتر شد. تکل ناشیانه کانسلو روی دمبله منجر به یک پنالتی برای پی اس جی شد. در دقیقه 61 امباپه مسئولیت این ضربه را بر عهده داشت و با ارسال توپ به گوشه بالا سمت راست در نهایت موفق به گلزنی به بارسا شد.

2011635

پس از این گل، پاری سن ژرمن بازی را مدیریت کرد و اجازه نداد بارسلونا در 10 به خود فرصت بدهد. در یکی از موقعیت های نادر بارسا، در دقیقه 73، ضربه خطرناک لواندوفسکی توسط دوناروما به طرز باشکوهی مهار شد.

پنج دقیقه بعد رافینیا با ضربه ای زیبا مدافعان پی اس جی را سوراخ کرد اما ضربه او از سمت چپ به بیرون رفت.

در اینجا باز هم بازیکنان پاری سن ژرمن بازی را به خوبی مدیریت کردند و بارسلونا نتوانست موقعیت ایجاد کند. در دقیقه 89 پی اس جی به بارسا گل زد. در یک ضد حمله سریع، ترشتگن ضربه های امباپه و آسنسیو را دفع کرد، اما توپ دوباره روی یک خطای عجیب به امباپه رسید و فوق ستاره فرانسوی توپ را وارد دروازه ترشتگن کرد و نتیجه 4-1 شد.

2011638

وقت های اضافه بدون هیچ موقعیت و اتفاق خاصی گذشت تا پاری سن ژرمن با پیروزی 4-1 به بازی برگشت و در مجموع 6-4 بارسلونا را حذف کرد و به نیمه نهایی صعود کرد.

بارسلوناترکیب بارسلونا:
مارک آندره ترشتگن، ژول کنده، رونالد آرائوخو، کوبارسی، ژائو کانسلو، پدری، فرانکی دی یونگ، ایلکای گوندوگان، لمینه یامال (34-اینیگو مارتینز)، روبرت لواندوفسکی و رافینیا

پاری سن ژرمنترکیب پاری سن ژرمن:
جیانلوئیجی دوناروما، اشرف حکیمی، مارکینیوس، لوکاس هرناندز، نونو مندز، فابیان رویز، ویتینیا، زایر امری، بارکولا، کیلیان امباپه و عثمان دمبله.

مجله اخبار فوتبال خارجی