تاتنهام هاتسپر جلوتر از منچستریونایتد در مسابقه توسین آدارابیویو با ارسال “پیشنهاد قرارداد قطعی” – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد


گزارش ها حاکی از آن است که تاتنهام هاتسپر در رقابت برای جذب توسین آدارابیویو، مدافع فولام، از منچستریونایتد پیشی گرفته است.

اعتقاد بر این است که Adarabioyo یکی از نام‌هایی است که در لیست آرزوهای INEOS برای رسیدن به یونایتد و تقویت خط دفاعی قرار دارد.

در این فصل، اریک تن هاگ مجبور شد با بسیاری از مدافعانش که چندین بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده اند، مبارزه کند. در واقع، دیوگو دالوت تنها مدافعی است که در لیست حقوق و دستمزد باشگاه قرار دارد که تا به حال به دلیل نقص فیزیکی، مسابقه ای را از دست نداده است.

قراردادهای رافائل واران و جانی ایوانز در پایان فصل به پایان می رسد و هر دو بازیکن به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهند کرد مگر اینکه بتوانند بر سر شرایط جدید با باشگاه به توافق برسند.

همچنین گفته شده است که یونایتد می تواند به طور بالقوه اجازه دهد هری مگوایر و ویکتور لیندلوف در صورت دریافت پیشنهادات وسوسه انگیز از این تیم خارج شوند. در میان همه این‌ها، به راحتی می‌توان فهمید که چرا شیاطین سرخ مشتاق تقویت‌های دفاعی هستند.

ماه گذشته، گزارشی که توسط The Peoples Person پوشش داده شد، حاکی از آن بود که طرف تن هاگ از نزدیک آدارابیویو را زیر نظر داشت.

قرارداد بازیکن فولام با کریون کوتیج با پایان فصل لیگ برتر تمام می شود و همانطور که پیش می رود، او تیم لندن را به صورت رایگان ترک خواهد کرد. درک می شود که این سناریو یکی از جاذبه های اصلی آدارابیویو است، در دورانی که باشگاه های رقیب برای جدایی دائمی از ستاره های کلیدی خود، هزینه های ظالمانه ای را طلب می کنند.

متعاقباً نقل شد که یونایتد و تاتنهام در تلاش برای توافق بر سر یک معامله پیش از قرارداد به آدارابیویو و عواملش نزدیک شدند.

TEAMtalk به‌روزرسانی بزرگی در مورد این وضعیت ارائه کرده است و نشان می‌دهد که تاتنهام اکنون در صندلی رانندگی است تا این بازیکن 26 ساله را به ارمغان بیاورد.

این نشریه فاش می کند، “تاتنهام هاتسپر به دنبال توسین آدارابیویو سرعت بخشیده است و پیشنهاد قراردادی را برای ستاره فولام ارسال کرده است که برای شکست دادن منچستریونایتد در رقابت نقل و انتقالات تلاش می کند.”

TEAMtalk اکنون می تواند فاش کند که تاتنهام با ارسال یک پیشنهاد محکم برای او از منچستریونایتد در نقل و انتقالات پیشی گرفته است.

این پیشنهاد شامل دستمزد پرسود است و توسین و نماینده‌اش در حال بررسی آن هستند.»

اسپرز می‌خواهد قبل از اینکه منچستریونایتد پیشنهاد رسمی خود را ارائه کند، با مدافع توپ‌باز توافق کند. با اینکه سر جیم رتکلیف اکنون بخشی از تیم مالکیت است، منچستریونایتد این پتانسیل را دارد که پیشنهاد اسپرز را از آب خارج کند.

TEAMtalk اضافه می کند که فولام هنوز امیدوار است که بتواند مدافع خود را متقاعد کند که بماند، اما چشم انداز آنها به طور فزاینده ای بد به نظر می رسد. به همین دلیل فولام در حال حاضر به دنبال جایگزین های احتمالی برای او است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/16/tottenham-hotspur-surge-ahead-of-man-united-in-tosin-adarabioyo-race-as-they-send-firm-contract-offer-278977/ منبع: