الخاندرو گارناچو به اریک تن هاگ در مورد تصمیم جایگزینی با شروع شورش کوچک پیامی ارسال می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


منچستر یونایتد روز شنبه در لیگ برتر تحت سلطه بورنموث قرار گرفت اما با تساوی 2-2 از استادیوم ویتالیتی فرار کرد.

میزبان در مقایسه با هشت شوت یونایتد 20 شوت داشت و اگر دروازه بان های خوب آندره اونانا و پایان ضعیف نبود، می توانستند خیلی بیشتر گل بزنند.

گیلاس ها از تاکتیک های ضعیف اریک تن هاگ استفاده کردند و به راحتی از پرس اولیه یونایتد که بازی کردن بسیار آسان بود دور زدند.

همان نارسایی‌ها از ابتدای فصل به نمایش گذاشته شده است و به نظر می‌رسد که هلندی تغییری نخواهد کرد و بازیکنان بیشتر و بیشتری از نحوه پایان فصل ناامید می‌شوند.

گارناچو از تصمیم تعویضی ضربه می زند

یونایتد در تلاش بود تا برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده رقابت کند اما اکنون به نظر می رسد که در پایین ترین موقعیت خود از زمان شروع لیگ برتر به پایان برسد.

جدای از سبک بازی معیوب، برخورد او با برخی بازیکنان نیز باعث ایجاد تفرقه در بین بازیکنان شده است. ماجرا از آنجایی شروع شد که جیدون سانچو مدیر را متهم کرد که او را به عنوان یک قربانی درآورده و در عین حال از آنتونی ناکارآمد طرفداری می کند.

حالا الخاندرو گارناچو دو کامنت تفرقه‌انگیز در شبکه‌های اجتماعی را پسندیده است که نشان می‌دهد سرمربی سابق آژاکس با وجود نمایش‌های فاجعه‌بارش در این فصل، مارکوس راشفورد را به آرژانتینی ترجیح می‌دهد.

روز شنبه، علیرغم اینکه به سختی هیچ تهدیدی ارائه نکرد، این بازیکن مانکونیایی بود که در بازی باقی ماند در حالی که گارناچو با اشاره سرمربی به اشتباهات دفاعی در سمت راست، در زمین ماند.

“من فکر می کنم ما مجبور شدیم آن سمت راست را تعمیر کنیم. ما خوب بازی نکردیم، فضاها در اختیار بود، باید یک زیربنایی به آنجا می آوردیم.» سرمربی بعد از بازی گفت.

این بازیکن 19 ساله به گل ابتدایی بورنموث کمک کرد اما با گل تساوی جبران کرد و بدشانس بود که از زمین خارج شود.

او اخیراً در اوج بازی خود نبوده است، اما همچنان در مقایسه با ملی‌پوش انگلیسی، عملکرد ثابت‌تری داشته است.

حتی آماد دیالو هم که در نیمه دوم وارد زمین شد، مستحق موقعیت های بیشتری است. بهتر بود که عاج و گارناچو روی بال ها باشند.

EtH از ستاره های اشتباه حمایت می کند؟

این سرمربی همچنین به دلیل ادامه حمایتش از اسکات مک تومینای در اوایل فصل و عدم انتخاب رافائل واران در نیمه اول فصل با انتقاداتی مواجه شد.

اخبار عصر منچستر ساموئل لوکهورست، روزنامه نگار نیز به تنش های ایجاد شده در زمین بین کاپیتان برونو فرناندز و آندره اونانا در مورد ناکارآمدی تیم هنگام بازی از عقب اشاره کرد.

کاپیتان و مدیر با تصمیم نهایی و با شایعات چشم به هم نزدند آنتونی خوشحال نیست با کمبود دقایق او، یک شورش کوچک علیه تن هاگ پیش از دیدار حساس نیمه نهایی جام حذفی یونایتد مقابل کاونتری سیتی در ومبلی آغاز شد.

کازمیرو نارضایتی خود را در فصل جاری نشان داده است، همانطور که حسن نیت کاپیتان و تن هاگ در بین هواداران به سرعت در حال کاهش است.

تیم به سرعت انگیزه خود را از دست می دهد و پایان ناامیدکننده ای در انتظار هواداران است. و اگر خون بد بیشتری بین سرمربی و بازیکنان فوران کند، اوضاع ممکن است حتی قبل از پایان فصل زشت شود. INEOS تصمیم کاملاً در دستان خود دارد!


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/13/alejandro-garnacho-sends-erik-ten-hag-a-message-over-substitution-decision-as-mini-revolt-breaks-out-278831/ منبع: