پورموسوی این بار به مصاف نفت آبادان رفت


سرویس خبر شماره: 2014356
آوریل 26, 1403 در 00:36
407 امتیاز خبر

5نقطه نظر

برخلاف دیدار اول، استقلال خوزستان این بار در وقت های تلف شده سه امتیاز طلا گرفت.

پورموسوی این بار به مصاف نفت آبادان رفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدال 6 امتیازی استقلال خوزستان و نفت آبادان از آنجایی که این تیم موفق شد در دقایق از دست رفته گل پیروزی و شاید سرنوشت ساز را به ثمر برساند به سود شاگردان سیروس پورموسوی به پایان رسید.

پورموسوی که در این فصل بیشتر گل های تیمش را در دقایقی از دست داده بود تا امتیازات مهمی را از دست بدهد، این بار شرایط متفاوتی را تجربه کرد و توانست از دقیقه دوم وقت اضافه مقابل نفت آبادان جشن پیروزی بگیرد.

جالب اینجاست که پورموسوی این بار با بازی مخالفت کرد زیرا تیمش در آخرین دقیقه به تساوی رسیده و دو امتیاز حساس را از دست داده بود و به این ترتیب به پیروزی دست یافت.

سه امتیاز ارزشمندی که می توان به قیمت بقای این تیم به آن اشاره کرد و حالا پورموسو که در دیدار هفته گذشته مقابل پیکان با تمام حاشیه هایش شکست خورد، به یک پیروزی طلایی دست خواهد یافت و شانس بقای آبی پوشان خواهد بود. برای دیدن تا حد امکان بالا باشد

2010566

بازی رفت دو تیم تا دقیقه 90 با تک گل جواد آقایی پور ادامه داشت و در نهایت با گل تساوی احمد شریعت زاده به تساوی رسید تا آبی ها در ثانیه های پایانی پیروزی خود را از دست بدهند. این موقعیت همچنان در منطقه خطر است.

استقلال خوزستان و پورموسوی با این برد ارزشمند راهی سیرجان می شوند تا با انگیزه بیشتری به دنبال امتیازات باقی مانده باشند. دیداری که با توجه به اتفاقات این دیدار و نادیده گرفتن گل پیروزی این تیم مقابل گل گهر برگزار شد، برای آبی پوشان از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوانند با انگیزه زیادی برای این جدال با شاگردان اوزونیدیس آماده شوند.

مجله اخبار فوتبال داخلی