انتقاد آلگری از ستاره اش: اگر موفق می شد ما برنده می شدیم


سرویس خبر شماره: 2014339
25 آوریل 1403 در 11:29 ب.ظ.
2.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ماسیمیلیانو آلگری پس از تساوی بدون گل مقابل تورینو از کنان یلدیز انتقاد کرد.

انتقاد آلگری از ستاره اش: اگر موفق می شد ما برنده می شدیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس که قهرمانی لیگ را به طور کامل به اینتر واگذار کرده بود، چند هفته است که برای کسب سهمیه رقابت می کند. آنها امروز مقابل تورینو به تساوی 0-0 دست یافتند. آلگری در مورد وضعیت تیمش پس از این نتیجه صحبت کرد.

عملکرد بازیکن؟
بازی خوبی بود، موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم و فکر می‌کنم بهترین موقعیت‌ها را در نیمه دوم داشتیم. کنان یلدیز موقعیت خوبی داشت اما تصمیم گرفت به جای پاس دادن، شوت کند. اگر او توپ را به ولاوویچ پاس می داد، می توانستیم بازی را ببریم.

از عملکرد تیم راضی هستید؟
تیم در مجموع خوب بازی کرد. در نیمه اول سه یا چهار موقعیت داشتیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. آنها یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را دارند و اینکه ما توانستیم مقابل آنها موقعیت ایجاد کنیم به این معنی بود که ما خوب بودیم. تنها مشکل ما این است که هیچ گلی نخورده ایم و باید در این زمینه پیشرفت کنیم.

2010543

نکته مثبت تیم؟
کلین شیت کردیم و روند مثبت خود را ادامه دادیم. همانطور که گفتم هدف ما کسب سهمیه است و فکر می کنم توانسته ایم در این مسیر باقی بمانیم.

عملکرد ولاوویچ؟
ولاوویچ شب بدی را پشت سر گذاشت اما اگر به موقعیت یلدیز نگاه کنید، او می توانست به راحتی گلزنی کند و هیچکس از شکست او صحبتی نکرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی