اولین خبر رسمی جانشین خمس


سرویس خبر شماره: 2014675
آوریل 27, 1403 در 4:13 ب.ظ.
8.6 هزار |

21نقطه نظر

ما نه مذاکره کردیم و نه صحبت کردیم.

سرپرست تیم تراکتورسازی می گوید تمرینات تراکتورسازی با حضور مربیان ایرانی انجام می شود.

اولین خبر رسمی جانشین خمس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساعتی پس از امضای برگه فسخ قرارداد پاکو خمس در باشگاه تراکتورسازی، خبرنگار ما مصاحبه دیگری با سعید مظفری زاده انجام داد تا از شرایط جدایی خمس مطلع شود.

مظفری زاده در ابتدا گفت: بعد از بازی ذوب آهن جلسه داشتیم و علت شکست بررسی شد. تصمیماتی برای نظارت بهتر بر کار و کسب نتایج بهتر گرفته شد. اما خانواده‌هایشان بر اساس اتفاقاتی که رخ داده می‌خواستند در کنارشان باشند و این باعث نگرانی آنها شد.

وی درباره روند مذاکرات گفت: سعی کردیم آنها را متقاعد کنیم که کار را ادامه دهند. او و دستیارانش و همچنین بازیکنان علاقه زیادی داشتند، اما اتفاقاتی که افتاد باعث شد کار با هم را متوقف کنیم. ما به تصمیم شخصی آنها احترام می گذاریم و از زحمات آنها تشکر می کنیم.

مظفری زاده درباره شایعات پیرامون سرمربی بعدی گفت: در مورد جانشینی آقای خامس هیچ تصمیمی نگرفته ایم. ما تازه جدایی آنها را به نتیجه رساندیم و حتی فرصت صحبت در مورد آن را نداشتیم و همه این اسامی شایعه است.

وی با اشاره به ادامه تمرینات تراکتورسازی گفت: کادر فنی ایرانی که این تیم را همراهی می کنند هدایت تمرین را بر عهده خواهند داشت. ما در نقطه حساسی هستیم و آنها با جدیت کار ما را دنبال خواهند کرد. بچه ها مصمم هستند در این بازی پیروز شوند.

سرمربی تراکتورسازی در پایان گفت: آقای خمس از بچه ها خواست که سخت کار کنند. در تمرین نکات لازم را گوش کردند و امیدوارم بچه ها با نهایت جدیت به کار خود ادامه دهند.

مجله اخبار فوتبال داخلی