ترزیچ خطاب به ستاره دورتموند: به من نشان بده که اشتباه می کنم!


سرویس خبر شماره: 2014674
آوریل 27, 1403 در 4:13 ب.ظ.
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند از مارکو رویس خواسته به او نشان دهد که تصمیمش برای نیمکت نشینی این بازیکن اشتباه بوده است.

ترزیچ خطاب به ستاره دورتموند: به من نشان بده که اشتباه می کنم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دورتموند عصر فردا در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اتلتیکو مادرید است. اتلتیکو در بازی رفت 2-1 تیم آلمان را شکست داد.

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند در نشست خبری قبل از بازی از مارکو رویس خواست تا نشان دهد چقدر لیاقت حضور در ترکیب اصلی را دارد. این مربی از او خواست تایید کند که تصمیمش برای نیمکت نشینی این مهاجم اشتباه بوده است.

رویس در آخرین بازی مقابل اتلتیکو روی نیمکت بود و در دقیقه 84 به جای مارسل سابیتزر وارد زمین شد.

ترزیچ در ابتدای نشست خبری پیش از این دیدار ابتدا این خبر تلخ را برای هواداران دورتموند اعلام کرد: “متاسفانه سباستین هالر دوباره مچ پای خود را مصدوم کرده است. ما فرض می کنیم که او قطعا در 2-3 هفته آینده در دسترس نخواهد بود. ما امیدواریم که جیمی بینو-گیتانس بتواند به ما در زمین بپیوندد. جیدون سانچو نیز به فرم بازگشته است.”

دیوار زرد در استادیوم سیگنال ایدوناپارک؟
این ورزشگاه یکی از بهترین مکان های فوتبال است. ما به حمایت هواداران نیاز داریم. می خواهیم نتیجه خوبی بگیریم. مطمئنیم جو خوبی در ورزشگاه خواهد بود و می خواهیم با یک عملکرد خوب آن را جبران کنیم.

2011083

اتلتیکو مادرید؟
آنها هفته گذشته بسیار منظم بودند و با فشار روی دروازه ما را مجبور به اشتباه کردند. حالا همه چیز دست ماست. ما می دانیم که چقدر سخت است مقابل اتلتیکو وقتی کاری را که آنها می خواهند انجام دهید. اما ما همچنین می دانیم که برای شکست دادن آنها چقدر انرژی لازم است. اتلتیکو می تواند بر بازی مسلط شود، در ضدحمله بازی کند و در رقابت های حذفی بسیار با تجربه است. ما بازیکنان زیادی در زمین داشتیم که برای اولین بار آن را تجربه می کردند. ما می خواهیم فردا بهتر عمل کنیم.

مارکو رویس؟
ما جولیان برانت را در این موقعیت داشتیم. جریان بازی تغییرات دیگری را به همراه داشت. برای مارکو سخت بود، صحبت کردیم. او مجبور نیست تصمیمات من را بپذیرد، فقط باید به آنها احترام بگذارد و به من ثابت کند که اشتباه می کنم. به همین دلیل است که ما 26 بازیکن در ترکیب داریم: ما همیشه می خواهیم همه گزینه ها را در اختیار داشته باشیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی