تعریف باگجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است


سرویس خبر شماره: 2014652
27 آوریل 1403 در 2:25 ب.ظ.
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

روبرتو باجو، اسطوره ایتالیایی، کنان ایلدیز را تمجید کرده و مهارت های او را باورنکردنی خوانده است.

تعریف باگجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روبرتو باجو به تمجید از کنان ایلدیز ستاره یوونتوس پرداخت و مسابقات سری آ را زیبا و مدرن توصیف کرد.

یلدیز 18 ساله در این فصل به عنوان بازیکن اصلی یووه بازی کرد و به سرعت توانست توجه کارکنان و هواداران را به خود جلب کند. وی تاکنون 5 بازی ملی برای تیم ملی ترکیه انجام داده و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

باجو در مصاحبه با توتو اسپورت در مورد نبوغ ایلدیز گفت:“من واقعا ایلدیز را دوست دارم، او ویژگی های باورنکردنی دارد. با این حال، من معتقدم که فوتبال در ایتالیا همیشه سخت بوده و هست. زمان تغییر کرده است، آنچه امروز می بینیم یک ورزش کاملا متفاوت است، تحقیقات بسیار بیشتر، دانش بیشتر و ” همچنین فرهنگ بیشتری است. در گذشته فوتبال ما محدود به کار با توپ بود. این ابزاری بود که هرگز نباید آن را از دست بدهیم یا رها کنیم.»

2011031

از او در مورد مشکلات بیانکونری در این فصل سوال شد. باجو پاسخ داد:نمی دانم، چون ما در تیم نیستیم، ارزیابی برایم سخت است. آنچه می خواهم بگویم این است که یوونتوس، حتی اگر امسال برای اسکودتو رقابت نکند، ما همیشه هستیم. یک تیم بسیار سخت.”

باخو متقاعد شده است که یووه می تواند به سهمیه لیگ قهرمانان برسد:کاملاً بله. من فکر می‌کنم که آن‌ها آنچه را که برای صعود به لیگ قهرمانان لازم است، دارند.

مجله اخبار فوتبال خارجی