تارتار: مهم این است که زمین را دست خالی نگذاریم

تارتار درباره 6 تساوی متوالی ذوب آهن گفت: امسال لیگ سختی را شاهد هستیم. در رختکن شنیدم نفت مسجد سلیمان هم جلوتر از پرسپولیس است. تا زمانی که دست خالی بیرون نیامده ایم، می توانیم با برد یک پرش چند مرحله ای انجام دهیم. تیم ها آنقدر به هم نزدیک هستند که نباید دست خالی رفت. مسابقات سخت ما در خانه و میانگین مسابقات ما خارج از خانه است. انسجام تیم و فرصت ندادن به حریفان ما را امیدوار می کند. مصدومیت سعید باقرپسند خیلی ما را آزار داد. خیلی به سعید تکیه کرده بودیم. انشاالله با آمدن بدوف و کار بیشتر برای ایجاد شرایط پیروز خواهیم شد.


سرویس خبر شماره: 1843096
19 سپتامبر 1401 @ 22:33 |
399

0نقطه نظر

تساوی عادلانه ای بود

تارتار در خصوص داوری گفت: آقای حاج ملک از داوران باتجربه ما هستند. او امروز قضاوت خوبی داشت، اما چند اشتباه جزئی وجود داشت که باید برطرف شود. فکر می کنم قضاوت عالی بود و از هیئت داوران تشکر می کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: واقعا زمین این اجازه را نمی داد و هر دو تیم ترکیب بدنی داشتند. می‌توانست در میانه ضربات ایستگاهی یا توپ سوم تعیین‌کننده باشد، زیرا هر دو تیم در این ماجرا ناموفق بودند و امتیازات به صورت مساوی بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار با مس کرمان اظهار داشت: بازی سنگین و فیزیکی بود. من از روز قبل آن را پیش بینی کرده بودم. با توجه به کیفیت زمین که چندان مساعد نبود. زمین به دو تیم خوب اجازه بازی نداد. هر دو تیم به دنبال توپ های سوم و بلند بودند. در نیمه دوم مس یک بازی مستقیم انجام داد. با تغییراتی که انجام دادیم توانستیم توپ را در خط هافبک حفظ کنیم. حملات سریع داشتیم اما در پایان تصمیمات خوبی نگرفتیم و نتوانستیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم. در مجموع تساوی عادلانه ای بود و بازی زیبا نبود.

تارتار، سرمربی ذوب آهن گفت: بازی زیبا نبود و تساوی مقابل مس کرمان نتیجه عادلانه ای بود.

تارتار: مهم این است که زمین را دست خالی نگذاریم