تنها وجه اشتراک نکونام و خطیر در روزهای سخت


سرویس خبر شماره: 2014612
27 آوریل 1403 در 10:46 ق.ظ.
2.8K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

سکوت مدیر عامل در مقابل سوالات

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال یکی از مهمانان مهم حاضر در مراسم همسر فقید مالک باشگاه تراکتورسازی بود.

تنها وجه اشتراک نکونام و خطیر در روزهای سخت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی خطیر در گوشه ای از سالن بزرگ هتل اسپیناس با یکی از چهره های معروف اقتصادی دور میزی نشسته بود که شخصیت های مختلفی در آن حضور داشتند.

وی پیش از این در حاشیه این مراسم با هواداران فوتبالی بازیکنان سابق و چهره های حاضر در مراسم هم آمیخت و با لبخند به سوالات آنها پاسخ داد. سوال اصلی علی خیر در مورد اختلاف او و جواد نکونام بود. موضوعی که سعی می کرد به هر طریقی از آن دوری کند و دلش را به روی کسی باز نکرد.

حتی اگر صحبت ها و بحث ها گاهی مال ما شد و به سمتی رفت که علت این تنش طولانی را مشخص کنیم. واقعیت این است که علی خطیر حاضر به پاسخگویی و شرکت در دعوا در این ماجرای طولانی نیست و اگرچه این موضوع در این هفته به اوج خود رسید و سرمربی و بازیکنان علیه باشگاه صحبت کردند، اما او به عنوان مدیرعامل ترجیح داد به نظر می رسید. در شرایط سخت اقتصادی که همه واحدها به نوعی با آن دست و پنجه نرم می کنند، درگیر مسائلی مانند وخامت اوضاع تیم و یافتن منابع مالی بیشتر برای حمایت از باشگاه تا پایان فصل شوند.

بنابراین استراتژی خطیر حفظ آرامش و سکوت و حتی صحبت به نفع سرمربی تیم است و این موضوع تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و اگرچه او مسائل مختلفی پیرامون باشگاه و تیم وجود دارد، اما در در نهایت، مسیر استقلال به اختلافات بیشتر منجر نخواهد شد.

این خبر خوبی برای هواداران استقلالی است که از قهرمانی تیمشان در لیگ برتر بیم دارند و امیدوارند که جام قهرمانی به کاپیتان تیم برسد و در پایان فصل قهرمان شود.

در حال حاضر تنها موضوعی که نکونام و خطیر بر سر آن اتفاق نظر دارند، بحث داوری و بحث های مربوط به موضوع VAR و ایجاد فضا برای بهره مندی رقبا از تصمیمات احتمالی داوری در آینده است که بدون هماهنگی به جلو بروند.

شرایط باشگاه استقلال در این فصل جالب و مهم است و شاید کسب عنوان قهرمانی به این اختلافات پایان دهد. شب گذشته برخی از چهره های فوتبال فکر می کردند که در سریع ترین زمان ممکن بین این دو چهره سرشناس فوتبال ایران نقطه اشتراک پیدا کنند و زمینه سازش را بین آنها فراهم کنند. ماموریتی که هنوز کامل نشده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی