توصیه دو نفره هلندی لیورپول برای امضای یک بازیکن 45 ساله به عنوان جانشین کلوپ

مارکو فن باستن و ویم جونک، ملی پوشان سابق هلند توضیح دادند که چرا آرنه اسلات، سرمربی فاینورد، جانشین بزرگی برای یورگن کلوپ در لیورپول خواهد بود. در حالی که فان باستن معتقد است که این بازیکن 45 ساله می تواند در یک باشگاه بزرگتر با منابع بیشتر بهتر عمل کند، جونک فکر می کند که او در “فینورد انگلیس” عملکرد خوبی خواهد داشت.

لیورپول در آنفیلد با اسلات آرن در تماس بوده است

از زمانی که کلوپ تصمیم خود را مبنی بر کناره گیری از سرمربیگری در پایان فصل 2023-24 اعلام کرد، لیورپول بازار را برای جانشینی او جستجو می کند. ژابی آلونسو، ستاره سابق لیورپول و سرمربی بایرلورکوزن، در ابتدا مورد علاقه اصلی این پست بود. اما این بازیکن اسپانیایی به سرعت این شایعات را با متعهد کردن آینده خود به قهرمان بوندسلیگا کنار گذاشت. سپس روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ CP به عنوان یک کاندیدای برتر ظاهر شد، اما به گفته روزنامه نگاران برجسته، از جمله فابریزیو رومانو، مذاکرات بین سرمربی و باشگاه متوقف شده و ممکن است از سر گرفته نشود.

با خارج شدن آموریم، اسلات، مدیر فاینورد، نامزد اصلی پست لیورپول شده است. رومانو گزارش داده است که دو طرف قبلاً با هم ملاقات کرده اند و صحت این شایعات را تأیید می کند.

فان باستن و جونک توضیح می‌دهند که چرا آرن اسلات جانشین بزرگ یورگن کلوپ خواهد بود

فان باستن و جونک در مورد انتقال احتمالی اسلات به لیورپول صحبت کرده اند و توضیح داده اند که چرا او یک قرار عالی خواهد بود.

اسطوره هلندی فن باستن با گفتن (از طریق TeamTalk) شروع کرد:

او واقعاً می تواند به هر جایی برود – بایرن مونیخ، لیورپول … من واقعاً در این مورد متقاعد هستم..

من چند بار با او صحبت کرده ام و فکر می کنم کاری که می کند و می بیند بسیار قوی است. او خیلی خوب با گروه بازیکنان کنار می آید، از نظر تاکتیکی مهارت دارد، می تواند مسائل را به خوبی توضیح دهد و آرام و باهوش است. من فکر می کنم او می تواند به هر باشگاهی برود، حتی در باشگاه های بسیار دشوار، زیرا او بسیار باهوش است

او اضافه کرد:

او واقعاً می توانست در هر جایی جا بیفتد. اگر AZ و فاینورد را برای بازی فوتبال جذب کنید، باشگاه های بزرگی مانند آث میلان را نیز برای بازی کردن فوتبال در اختیار خواهید داشت. شما به وضوح می توانید دست او را در جایی که مربی است ببینید.

فکر می کنم حتی در سطح بالاتر برای او راحت تر خواهد بود زیرا بازیکنان بهتری دارد که سریعتر ایده های او را درک می کنند. همچنین فکر می کنم او به اندازه کافی باهوش است که بتواند بازیکنان سرسخت را مدیریت کند

جونک در عین حال ادعا کرد که موفقیت اسلات در فاینورد به او در آنفیلد کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد:

او (اسلات) چهره ای به فاینورد داد. آرن گام های بزرگی برداشته است، بنابراین من آن را دوست دارم. لیورپول هم کمی شبیه فاینورد انگلیس است

اسلات فاینورد را به عنوان قهرمانی Eredivisie در فصل 2022-23 و KNVB Cup امسال هدایت کرد. او در 144 بازی در سه فصل گذشته آنها را مدیریت کرده است و آنها را به 93 برد، 27 تساوی و 24 شکست هدایت کرده است.

https://sportslens.com/news/dutch-duo-liverpool-manager/ منبع: