خبر خوب! اعلام برنامه لیگ برتر تا پایان فصل؛ ضمانت اجرایی اما…/ ما همیشه برنامه داشتیم ولی هیچکس اجرا نکرد آقای رئیس!



ابتدا از آقای تاج به خاطر شنیدن انتقادات و احترام به خواسته های هواداران و فوتبال دوستان تشکر می کنیم. همه فوتبالیست ها و فوتبالیست ها می دانستند که لیگ نباید تعطیل می شد اما فدراسیون گوش نکرد! زمانی که رئیس فدراسیون در دفتر خود جلسه ای برگزار می کند موضوع مهمی است. وقتی نتیجه جلسه این است که «برنامه تا پایان فصل به زودی اعلام می‌شود» یعنی قبول کرده‌اند عملکردشان تا امروز اشتباه بوده و حالا می‌خواهند آن را اصلاح کنند!

تا اینجای کار خیلی خوبه؛ هر ضرری یک سود است! اما یک سوال بسیار مهم: ضمانت اجرایی این تقویم جدید که اعلام می شود چیست؟ مشکل فوتبال ما تا امروز نداشتن تقویم بود! به این دلیل است که تقویم موجود کار نمی کند! همه به جان خود افتادند که با گوشی تقاضای انتقال کبریت کنند! ساعت و روز مسابقات دست همه و همه بود جز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ!

سوال این است که آقای تاج! آیا تضمین می‌کنید که این برنامه زمانی که اعلام می‌شود واقعاً اجرا شود؟ آیا این بدان معناست که هر دو تیم باید بدانند که تحت هیچ شرایطی در تاریخ و ساعت مشخصی نباید در زمین خاصی به میدان بروند؟ ما دیگر ساعت یا روز مسابقه را تغییر نمی دهیم؟ یعنی ماجرای مشکل هتل و بلیط هواپیما، پخش تلویزیونی و هرچیزی که دلیل تغییر ساعت بازی ها اعلام شده بود تمام شد، آیا او بعد از کار رفته است؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال