خطر از کنار ستاره پرسپولیس گذشت!



تراکتورسازی تبریز با وجود جذب ستاره های سرشناس نتوانست انتظارات سرمربی اسپانیایی خود را برآورده کند.

مالک و مدیریت باشگاه تراکتورسازی پس از شکست سنگین 4 بریک خانگی مقابل ذوب آهن اصفهان تصمیم گرفتند به همکاری خود با پاکو خمس پایان دهند. طرفین در نهایت با فسخ قرارداد موافقت کردند تا ماجرای پاکو خمس اسپانیایی با تراکتورسازی با وجود داشتن قراردادی سه ساله به پایان برسد.

پس از فسخ قرارداد سرمربی اسپانیایی با تراکتورسازی، اطلاعات موثقی از مذاکره باشگاه تبریزی با یحیی گل محمدی در رسانه ها منتشر شد. گل محمدی شاید بدش نمی آمد که به تبریز برود اما آن پرونده منتفی شد و به جایی نرسید، اگر به تبریز می رفت بدترین خبر ممکن برای سیامک نعمتی بود!

غافلگیر نشو ! سیامک نعمتی پس از دو فراز و نشیب سرانجام در پایان فصل گذشته قرارداد خود را با پرسپولیس لغو کرد و از این تیم جدا شد. او پس از سال ها حضور در این باشگاه و کسب 12 جام در حالی از این تیم جدا شد که دیگر جایی در لیست یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نداشت.

جدایی سیامک از پرسپولیس که به درخواست یحیی انجام شد، واکنش سعید نعمتی، برادر سیامک را در پی داشت. او در داستانی خنده دار به یحیی حمله کرد و این مربی را متهم کرد که چون سیامک از نسل بازیکنان برونکو است، جایی در برنامه های یحیی ندارد! برادر سیامک نعمتی گل محمدی را به مخالفت با بازیکنان برونکو متهم کرد و نوشت: به شما تبریک می گویم چون هرجا بازی کنید به تیم ملی دعوت می شوید. مهم این است که همه بدانند شما کی بودید و چه کردید. یحیی جون لجباز است و این اولین بار نیست که این کار را می کند و با بزرگترهای تیمش دعوا می کند زیرا شما از نسل برونکو هستید و مردم به خوبی می دانند که شما به خاطر پول نرفتید. عاشق هستند زنده باد پرسپولیس بزرگ (سیا برمی گردد).

همسر سیامک نعمتی نیز سرمربی سابق پرسپولیس را مورد تمسخر قرار داد. او در داستانش فقط چند کلمه نوشت و نام یحیی را نیاورد، اما از کلمه ای سنگین و ریشه در باورهای دیرینه مردم ایران استفاده کرد: «آه»! او در استوری خود به نوعی آهی کشید تا نشان دهد چقدر می خواهد و منتظر است تا در بازی های بعدی وضعیت پرسپولیس و یحیی گل محمدی را ببیند…!

این مطلب را نیز بخوانید: شوک بزرگ برای پرسپولیس; 11 بازیکن در آستانه جدایی!



سرویس داخلی اخبار فوتبال