خنجر خودی: ستاره سابق آرسنال را از قهرمانی باز داشت!


سرویس خبر شماره: 2014620
27 آوریل 1403 در 11:59 ق.ظ.
نمایش 4K |

3نقطه نظر

امیلیانو مارتینز ستاره سابق آرسنال با عملکرد درخشان خود باعث شد این تیم رتبه اول جدول لیگ برتر را از دست بدهد.

خنجر خودی: ستاره سابق آرسنال را از قهرمانی باز داشت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال مانند یک سال پیش فرصت را از دست داد تا سرنوشت خود را در دستان خود نگه دارد و شکست 0-2 مقابل استون ویلا باعث شد این تیم بار دیگر در لیگ برتر انگلیس مقابل منچستر از دست بدهد. شهر.

یکی از دلایل اصلی شکست دیروز آرسنال مقابل استون ویلا، درخشش مارتینز در دروازه این تیم بود که این تیم را به تنها تیمی تبدیل کرد که تاکنون توانسته آرسنال را چه در خانه و چه در خارج از خانه شکست دهد.

شاگردان میکل آرتتا در این دیدار 9 شوت به سمت دروازه داشتند اما نتوانستند یک ضربه را وارد دروازه کنند و این مارتینز بود که چهره اصلی این دیدار لقب گرفت. او چند توپ بسیار خوب از کای هاورتز جمع آوری کرد و یک سیو درخشان در برابر تروسارد انجام داد و بدون او می توانست 0-1 برای آرسنال باشد.

1991033

این بازیکن در 17 سالگی پس از جدایی از اتلتیکو ایندیپندینته به آرسنال پیوست و به آکسفورد یونایتد قرض داده شد. او در سال 2013 به شفیلد ونزدی پیوست و یک سال در آن تیم ماند. با وجود درخشش، او در آرسنال با رقابت سختی روبرو شد.

مارتینز باید با مانوئل آلمونیا، لوکاس فابیانسکی، وویچ شزنی و ویتو مانونه رقابت می کرد و اولین بازی خود را برای آرسنال در پیروزی 6-1 مقابل کاونتری سیتی انجام داد.

او در مجموع 38 بازی برای آرسنال انجام داد که 36 بازی در ترکیب اصلی بود و 41 گل دریافت کرد و در نهایت تصمیم گرفت برای گرفتن زمان بازی بیشتر به استون ویلا برود و همین باعث شد به دروازه بان اصلی تیم ملی تبدیل شود. آرژانتین انتخاب می شود و قهرمان جام جهانی می شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی