دو پادکست بر سر معضل لیورپول که یورگن کلوپ این هفته با آن مواجه است، اختلاف نظر دارند

یورگن کلوپ در مورد انتخاب تیمش برای بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل آتالانتا با یک معضل مهم روبرو است و این موضوع باعث اختلاف نظر بین کارشناسان و خبرنگاران شده است.

قرمزها به معجزه ای نیاز دارند تا بتوانند رقابت های اروپایی خود را حفظ کنند زیرا آنها 3-0 از بازی رفت در آنفیلد عقب افتاده اند و بازی پنجشنبه شب در برگامو اولین بازی از چهار بازی خارج از خانه در تنها 10 روز است زیرا LFC نیز به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است. .

مومنتوم به نفع ما نیست، زیرا دو بازی اخیر خود را باختیم و سه بازی را بدون برد برای اولین بار در تمام فصل پشت سر گذاشتیم، و بحث در مورد اینکه آیا سرمربی باید چند بازیکن کلیدی را در رزرو برای دیدار داخلی یکشنبه در فولام نگه دارد یا خیر بالا گرفته است. با توجه به عدم احتمال پیشرفت ما در اروپا.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

کریس ساتون در پادکست It’s All Kicking Off (از طریق Daily Mail) گفت: “من فکر می کنم ماهیت یورگن کلوپ، او قوی خواهد بود. او باید این کار را انجام دهد زیرا ممکن است تلاش کند و همه چیز را برنده شود و حضور در بسیاری از مسابقات شاید به لیورپول رسیده باشد.

“این واقعیت که آنها مقابل (کریستال) پالاس شکست خوردند … اگر آنها پالاس را شکست داده بودند، شاید او می توانست در این مسیر فکر کند که ما برای لیگ برتر برویم زیرا ما هنوز بر آن مسلط هستیم، اما اکنون او باید برو برای شکست.»

با این حال، ایان لیدیمن فکر می‌کند که انگیزه پیروزی در کریون کوتیج باید در اولویت باشد و گفت: من در آتالانتا به ذخیره می‌روم و سپس امیدوارم که تیم اول او بتواند آخر هفته آینده خارج از خانه در فولام عملکردی بی‌نظیر داشته باشد، زیرا باید بدانید (که) اگر فولام را شکست دهند، دوباره از (منچستر) سیتی جلوتر خواهند رفت.

“آنها جلوتر از سیتی می روند. از نظر روان‌شناختی، این فقط می‌تواند جای پایی به آنها بدهد.»

بیشتر بخوانید: “عدم اعتقاد” – جیمز پیرس نشان می دهد که 120 هزار پوند در هر وزن بازیکن لیورپول بسیار کمتر از بهترین بازیکن خود بوده است.

بیشتر بخوانید: نبی کیتا ممکن است با خشم سران وردربرمن پس از کاری که قبل از بازی 5-0 انجام داد روبرو شود.

شما می توانید دو طرف معضلی را که کلوپ در مورد انتخاب تیمش برای پنجشنبه شب با آن مواجه است، مطرح کنید.

از یک طرف، او نمی خواهد لیورپول با ناله از اروپا خارج شود و ممکن است با پیروزی 5-0 آنها در خارج از خانه مقابل آتالانتا که آخرین دیدار آنها در نوامبر 2020 بود، خوشحال شود. تکرار امتیاز بسیار بعید است، اما این اتفاق خواهد افتاد. صعود ما به نیمه نهایی را ببینید.

برعکس، سرمربی می‌تواند بهترین بازی را در نظر بگیرد که درصدها را بازی کند و لیگ برتر را در اولویت قرار دهد، به خصوص که یک برد یکشنبه می‌تواند باعث شود حداقل برای چند روز در صدر جدول باشیم.

بازی منچسترسیتی در جام حذفی مقابل چلسی به این معنی است که آنها در رقابت های لیگ برتر حضور نخواهند داشت، بنابراین قرمزها که در فولام پیروز می شوند، ما را بالاتر از تیم پپ گواردیولا می بینند و احتمالاً آرسنال نیز اگر شنبه شب به مصاف وولوز برود.

کلوپ تجمل نسبی تقریباً یک انتخاب کامل را در اختیار دارد، بنابراین او می تواند به طور منطقی چندین تغییر را برای هر دو بازی انجام دهد، بدون اینکه هیچ کدام از ترکیب اصلی، لزوماً یک ترکیب “ضعیف” یا رشته دوم باشند.

در هر صورت، ما باید انتظار داشته باشیم که بیشتر تیم در هر دو یا هر دو بازی بعدی ما حضور داشته باشد، به این امید که آنهایی که در زمین هستند بتوانند به ما کمک کنند تا چند پیروزی به دست آوریم و اطمینان حاصل کنیم که شکست اخیر به یک نتیجه تبدیل نخواهد شد. ناراحتی کامل پس از عید پاک

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: آیا یک نامزد شگفت‌انگیز می‌تواند جایگزین کلوپ شود؟ جستجوی ژابی آلونسو و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/15/suttton-ladyman-klopp-liverpool-team-selection-atalanta/ منبع: