فابریتزیو رومانو در مورد به روز رسانی صبحگاهی سرمربی لیورپول اظهار نظر نکرد

فابریتزیو رومانو بار دیگر تایید کرد که بایرن مونیخ یولیان ناگلزمن را به عنوان پیشتاز برای جانشینی توماس توخل در تابستان امسال انتخاب کرده است.

این در حالی رخ می دهد که برخی از پیوندها به سمت سرمربیگری لیورپول که به زودی خالی می شود، با یورگن کلوپ برای یک حرفه درخشان در آنفیلد رخ می دهد.

من می خواهم یک بار دیگر تأیید کنم که جولیان ناگلزمن پیشتاز برای پست بایرن مونیخ است، پیش از روبرتو دزربی و رالف رانگنیک که دو گزینه جایگزین هستند. آنچه اکنون در چند روز آینده مهم خواهد بود این است که بایرن بفهمد بین ناگلزمن و تیم ملی آلمان چه اتفاقی خواهد افتاد. ستون نویس CaughtOffside در گزارش اختصاصی روزانه خود نوشت.

درک من این است که فدراسیون آلمان می خواهد ناگلزمن را تا سال 2026 حفظ کند و آنها قبلاً یک پیشنهاد قرارداد جدید برای او آماده کرده اند. آنها از او می خواهند که به تیم ملی متعهد شود. ناگلزمن خودش می‌خواهد قبل از یورو تابستان امسال آینده‌اش را مشخص کند و حالا می‌داند که علاقه بایرن قوی و ملموس است.

بایرن ایده دارد که می‌خواهد پروژه‌اش با ناگلزمن چه باشد و اکنون وارد شدن به مراحل مهم گفتگو است. در هفته‌های اخیر صحبت‌هایی با عوامل او انجام شده است، او محبوبیت بزرگی برای این کار است.

تاکتیکیست آلمانی پس از یک دوره 9 ساله که حداقل یک قهرمانی در لیگ و یک جام لیگ قهرمانان اروپا را به دستان قرمزها بازگرداند، از یک تعطیلی شایسته لذت خواهد برد.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

بیشتر بخوانید: تئوری قوی در مورد ژابی آلونسو به دنبال نادیده گرفتن سرمربی لیورپول در حال ظهور است

بیشتر بخوانید: “ما می شنویم”: فابریتسیو رومانو در مورد پیوند اونای امری به لیورپول می سنجید

روبن آموریم به جای یورگن کلوپ پیشتاز است؟

علیرغم اظهارنظرهای نگران کننده روبن آموریم برای مطبوعات، به نظر می رسد که او در رقابت برای جانشینی یورگن کلوپ پیشتاز است.

سرمربی پرتغالی به درستی به خاطر سبک فوتبالش و تبدیل اسپورتینگ لیسبون به رقیبی ثابت برای قهرمانی در لیگ برتر، مورد تحسین قرار گرفته است.

جولیان ناگلزمن آلمان را در یورو رهبری خواهد کرد – (عکس از استوارت فرانکلین / گتی ایماژ)

اگر خدای ناکرده، ستاره سابق بنفیکا تصمیم بگیرد که چرخه خود را در پرتغال ادامه دهد، البته که لیورپول را با یک مشکل جهنمی روبرو می کند.

حتی اگر یکی دیگر از نامزدهای امیدوار کننده در ناگلزمن توسط بایرن مونیخ در تابستان امسال انتخاب شود، حتی بیشتر از این اتفاق می افتد.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/17/romano-concerning-morning-liverpool-manager-update/ منبع: