فرمانده نکونام: روزبه عیب نداشت (عکس)


سرویس خبر شماره: 2014281
26 آوریل 1403 ساعت 03:00
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

کاپیتان دوم استقلال نقش مهمی در پیروزی مهم تیمش مقابل آلومینیوم داشت.

فرمانده نکونام: روزبه عیب نداشت (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزبه چشمی که در این فصل در پست های دفاع وسط و هافبک دفاعی استقلال و تیم ملی ایران بازی کرد و در لیگ بیست و سوم در جمع بهترین های جواد نکونام قرار گرفت، بهترین بازی خود را در این فصل انجام می داد. فصل در این دیدار حسه آلومینیوم اراک را حذف کرد و با ایجاد روش های مختلف تاکتیکی برای حمله و رسیدن به گل اجازه نداد شاگردان سید مجتبی حسینی به نتیجه برسند.

شاگردان حسینی در 10 بازی متوالی مقابل تمامی حریفان موفق به گلزنی شدند و سعی کردند این روند را مقابل استقلال نیز ادامه دهند اما گل گوستاوو بلانکو و عملکرد بی نقص خط دفاعی کار به رهبری رزبه کشمی باعث شد تا سه امتیاز مهم برای تیم ملی به ثبت برسد. نکونام و برای حفظ رهبری.

2010412

روزبه چشمی بار دیگر در قلب خط دفاعی با برتری از پشت زمین، بازی سازی، درخشش در نبردهای هوایی و زمینی و پاس های متعدد از جمله بیشترین ارسال به ایمان، توانست توپ را حفظ کند. سلیمی. تخته را ترک کنید.

روزبه با حرکت مکرر توپ، شکل خوبی به بازی استقلال داد و درصد بالایی از پاس های او به مقصد رسید تا در روزی که در همه نبردها موفق بود، سه امتیاز را به دست آورد و به پیشتازی ادامه دهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی