قرار ملاقات پشتیبان، جدول زمانی بردلی و کیتا به حالت تعلیق درآمد – آخرین اخبار LFC – لیورپول اف سی

گزارشی در روز سه‌شنبه ادعا می‌کند که لیورپول در حال نزدیک شدن به یک بازیکن کلیدی دیگر در پشت صحنه است و به‌روزرسانی درباره پیش‌بینی مصدومیت کانر بردلی نیز منتشر شده است.

رقم کلیدی برای بازگشت لیورپول تعیین شد

لیورپول، انگلستان - شنبه، 26 نوامبر 2016: جان دبلیو هنری، مالک لیورپول و همسرش لیندا پیزوتی قبل از بازی لیگ برتر انگلیس مقابل ساندرلند در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول اخیراً در پشت پرده تغییرات بزرگی ایجاد کرده است، از جمله بازگرداندن مایکل ادواردز به عنوان مدیرعامل فوتبال و ریچارد هیوز به عنوان مدیر ورزشی جدید که به زودی انتخاب خواهد شد.

اکنون، نیل جونز گزارش می دهد ایکس دیوید وودفاین، مدیر سابق مدیریت قرضی باشگاه، در آستانه بازگشت به آنفیلد به عنوان دستیار مدیر ورزشی است. او تنها تابستان گذشته نقش قبلی خود را ترک کرد:

دیوید وودفاین به عنوان دستیار مدیر ورزشی ریچارد هیوز به لیورپول باز خواهد گشت.

وودفاین سال گذشته نقش خود را به عنوان مدیر مدیریت قرضی باشگاه ترک کرد، اما در حالی که قرمزها به بازسازی دپارتمان عملیات فوتبال خود ادامه می‌دهند، به او بازگردانده شد.

در حال حاضر همه چیز تغییر کرده است!

5 چیز دیگر امروز: مصدومیت بردلی و داور فولام

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 14 آوریل 2024: کانر بردلی بازیکن لیورپول به دلیل مصدومیت در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس در آنفیلد تحت درمان قرار گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • کانر بردلی به دلیل مصدومیت مچ پا حدود سه هفته بازی را از دست خواهد داد – لیورپول واقعاً در این فصل نفرین شده است!
  • کریگ پاوسون بعدازظهر یکشنبه سفر لیورپول به فولام را قضاوت خواهد کرد – او گذشته جنجالی با قرمزها دارد! و دوباره کوت در گودیسون است…
  • آتالانتا چند روز قبل از بازی با لیورپول دو بار در چهار دقیقه به تساوی رضایت دادند – بنابراین شما به ما می گویید که این شانس وجود دارد!
  • «اخبار سرمربی لیورپول»: لینک های نیکو کواچ، آخرین شانس ها و ادعای روبن آموریم – ما آخرین شایعات و گزارش ها را تشریح می کنیم
  • لیگ برتر مسخره است زیرا نبرد سقوط اکنون می تواند پس از پایان این فصل تصمیم گیری شود. چه بیهوده!

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

2WXX0RX لیسبون، پرتغال.  02 آوریل 2024. لیسبون، پرتغال، 02 آوریل 2024: روبن آموریم (مدیر تیم فوتبال اسپورتینگ) در حال بازی در بازی نیمه نهایی بازی دوم تاکا د پرتغال بین - SL Benfica - Sporting CP - Estadio da Luz، لیسبون، پرتغال (Joao) Bravo/SPP) اعتبار: SPP Sport Press Photo.  /اخبار زنده عالمی

  • پدرو سپولودا، روزنامه‌نگار می‌گوید، نام روبن آموریم در رختکن لیورپول «مثبتاً قدردانی می‌شود».
  • لیورپول در تابستان امسال به دنبال انتقال بیش از 50 میلیون پوندی برای تاکفوسا کوبو، مهاجم رئال سوسیداد است – او در گذشته “مسی ژاپنی” نامیده می شد! (فیچاجس)
  • گفته می شود که لیورپول به جذب ویلیان پاچو، مدافع میانی آینتراخت فرانکفورت علاقه مند است – هر چند که یک رقیب بزرگ در لیگ برتر نیز مشتاق است! (فلوریان پلتنبرگ)

چت دیگر از جای دیگر

پاریس، فرانسه - شنبه، 28 مه 2022: نابی کیتا از لیورپول در جریان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول اف سی و رئال مادرید CF در ورزشگاه دو فرانس.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • وردربرمن نبی کیتا را تا پایان فصل محروم کرده و “جریمه قابل توجهی” به او تحمیل کرده است – این بازیکن سابق لیورپول چه افتضاحی داشته است!
  • نیوکاسل برای جذب لوید کلی، مدافع بورنموث رقیب لیورپول است.HITC)

ویدیوی روز و مسابقه شب

صحبت به طور انحصاری به اینجا آنفیلد استیان کالاگان و فیل تامپسون، اسطوره های لیورپول روز پنجشنبه به آتالانتا نگاه کردند و همچنین درباره تجربیات اروپایی خود صحبت کردند:

مسابقه شب است بارسلونا – پاری سن ژرمن (8 شب به وقت محلی)با برتری 3-2 میزبان در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا.

در همین حال، اتلتیکو مادرید 2-1 مقابل بوروسیا دورتموند پیش افتاد و برای بازی برگشت به آلمان سفر کرد.



https://www.thisisanfield.com/2024/04/backroom-appointment-bradley-timeline-keita-suspended-latest-lfc-news/ منبع: