کارشناس اروپایی می‌گوید که آس 150 هزار پوندی با انتقال لیورپول اشتباه کرد

به یکی از بازیکنان لیورپول گفته شده که ممکن است با پیوستن به قرمزها حرکت اشتباهی را برای حرفه خود انتخاب کرده باشد.

رایان گراونبرخ به عنوان آخرین خرید باشگاه تحت نظر یورگن کلوپ کنار خواهد رفت، زیرا در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2023، 40 میلیون یورو (34 میلیون پوند) از بایرن مونیخ جابجا شد.

این بازیکن 21 ساله حداقل زمان بازی بیشتری نسبت به آنچه در آلمان برایش داده شده است، دارد، اگرچه او باید به تنها 10 بازی در لیگ برتر تا کنون راضی باشد، که تنها یکی از آن ها از پایان فوریه آغاز شده است (Transfermarkt) ).

همانطور که در مقاله اخیر Voetbal4U مشخص شده است، ویم کیفت، اسطوره هلندی پیشنهاد کرد که اردوی هافبک 150000 پوندی در هفته باید به او توصیه های بهتری برای نقل و انتقالات بدهد، زیرا می ترسید اگر او همچنان به بازیکنی جزئی ادامه دهد، پتانسیل هایش محقق نشود. در باشگاه های نخبگان

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

کارشناس – که در سال 1988 با هلند قهرمان اروپا شد – در مورد Gravenberch گفت: چنین بازیکنانی ارزش سرمایه گذاری را دارند، حتی اگر موفق نشوند. پس از یک فصل سخت در بایرن مونیخ، لیورپول به سادگی 40 میلیون یورو برای گراونبرخ پرداخت کرد. اگر کار کند، عالی است. اگر هم نشد او را به مبلغ قابل قبولی می فروشند.

مشاوران گراونبرخ باید بدانند که این روش کار می کند و از او بپرسند که آیا به نفع بازیکن است که این چالش را در مونیخ و سپس لیورپول انجام دهد. اگر نمی توانید در بایرن مونیخ شکست بخورید، چرا اگر به لیورپول بروید موفق می شوید؟

بیشتر بخوانید: مدافع سابق لیورپول پس از شکست قرمزها مقابل پالاس متوجه تغییر قابل توجهی در یورگن کلوپ شد.

بیشتر بخوانید: “آمار خوبی نیست…” – تئو والکات با اطلاع از واقعیت لعنتی لیورپول حیرت زده رفت.

گاهی اوقات فوتبالیست‌ها ممکن است در اصرار برای انتقال نابخردانه به یک باشگاه بزرگ مقصر باشند، حتی اگر زندگی حرفه‌ای‌شان با لذت بردن از زمان بازی منظم در یک تیم «متواضع‌تر» به بهترین وجه انجام شود.

با این حال، وقتی بازیکنانی مانند بایرن مونیخ و سپس لیورپول دعوت می‌شوند، رد کردن این فرصت‌های درخشان ممکن است دشوار باشد، به‌ویژه با ترس از اینکه ممکن است این بازیکن تنها شانس این بازیکن برای نمایندگی چنین خانواده سلطنتی اروپایی باشد.

گرچه گراونبرچ هنوز به ارتفاعاتی که برخی در آنفیلد امیدوار بودند نرسیده است، او قبلاً تقریباً دو برابر تعداد دقایقی را که در بایرن (Transfermarkt) به او اعطا شده بود، داشته است، بنابراین او از خروج از بازی پشیمان نخواهد شد. آلیانز آرنا.

برخی از عملکردهای او ایرادات خود را داشتند (بوللاکی که از یورگن کلوپ به خاطر عدم پیگیری در شکست 3-1 مقابل آرسنال به یادگار مانده است)، اما او هنوز تنها 21 سال دارد و در حال تطبیق با باشگاه، لیگ و کشور جدید دیگری است. .

هدف این هافبک جوان این است که شک و تردیدهایی مانند کیفت را رد کند و نشان دهد که او بدون شک متعلق به مجسمه باشگاه لیورپول است. تا زمانی که او از تجربیات اولین فصل حضورش در انگلیس درس می گیرد، این استعداد را دارد که ثابت کند قرمزها تصمیم درستی برای جذب او از بایرن گرفتند.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/16/kieft-questions-gravenberch-transfer-liverpool/ منبع: