مری ارپس عملکرد تیم “سرسخت” را هنگام صعود زنان منچستریونایتد به فینال جام حذفی تمجید کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

مری ارپس دیروز قهرمان بود زیرا منچستریونایتد برای اولین بار در تاریخ چلسی را شکست داد و به فینال جام حذفی رسید.

ارپس پس از بازی با بی‌بی‌سی صحبت کرد و گفت که بردن جام حذفی با باشگاهی که در پنج سال گذشته در آن حضور داشته «همه چیز» خواهد بود.

یونایتد شروعی رویایی داشت و لوسیا گارسیا تنها پس از 40 ثانیه دروازه را باز کرد. لیا گالتون توپ را از ایو پریست به دست آورد و از سمت چپ به پایین حمله کرد. او یک سانتر به داخل محوطه جریمه زد تا گارسیا با ضربه سر از هانا همپتون عبور کند.

20 دقیقه بعد، یونایتد بعد از اینکه الا تون با قدرت ایستاد تا توپ را به عقب برگرداند، دوباره در سمت چپ و ارسال یک سانتر به تیرک نزدیک، جایی که ریچل ویلیامز آنجا بود، برتری خود را دو برابر کرد.

لورن جیمز، بازیکن سابق یونایتد، در وقت‌های پایانی نیمه اول یک پنجه برای چلسی به عقب زد، اما یونایتد عمیقاً تلاش کرد و دفاع کرد، مثل اینکه زندگی آنها برای حفظ پیروزی به آن وابسته است.

ایرپس برای حفظ برتری یونایتد هفت سیو انجام داد، از جمله شیرجه در کلاس جهانی به سمت راست او که ضربه سر حلقه ای جیمز را رد کرد و باعث شد وقت اضافی را به همراه داشته باشد.

ارپس گفت: “این فصل بسیار سخت و از نظر ذهنی وحشیانه بود، اما من از این برد بسیار خوشحالم.”

یونایتد برای فرم ثابت در لیگ تلاش کرده است و آنها را به خوبی خارج از مکان های مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا قرار داده است.

ما در این فصل در بازی‌مان تهاجمی نداشتیم و فکر می‌کنم دختران می‌دانستند که باید به خوبی آن را انجام دهیم، نه اینکه فکر نکنیم هر هفته این کار را انجام دهیم، اما وقتی امسال همه چیز مطابق میل شما پیش نمی‌رود، سخت است. ، سخت بوده است.

(مسابقه) زشت بود، وحشتناک بود، اما من اهمیتی نمی‌دهم چون ما بردیم.

توپ‌زن انگلیسی امتیازی برای اثبات داشت زیرا در آخرین بازی آنها از یازده تیم اصلی انگلیس به نفع همپتون چلسی حذف شد.

Earps فکر می کند که عملکرد مقابل چلسی بهترین عملکرد این تیم در فصل بود.

او گفت: “این سخت ترین، با قلب ترین بازی بود و فکر می کنم همه کسانی که وارد بازی شدند می دانستند که ما برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنیم. ما یک بلوک را در برابر ترافیک یک طرفه نگه داشتیم، اما این خیلی معنی داشت.»

یونایتد اکنون در 12 می در فینال به مصاف تاتنهام هاتسپر خواهد رفت، اما آنها هفته آینده در WSL میزبان اسپرز خواهند بود که کارشناسان آن را تمرین لباس برای روز بزرگ زیر طاق می‌دانند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/15/mary-earps-praises-gritty-team-performance-as-manchester-united-women-reach-fa-cup-final-278891/ منبع: