مشکلات پایانی، مسابقه عنوان و نقش اسپرز؟ – حرف آخر در مورد لیورپول 0-1 کریستال پالاس – لیورپول اف سی

صحبت در مورد شکست 1-0 لیورپول مقابل کریستال پالاس خنده نیست، اما دو هوادار قرمزها جرات انجام این کار را به دست آورده اند.

شاگردان یورگن کلوپ بعدازظهر یکشنبه در خانه مقابل عقاب ها شکست خوردند و امتیازات بیشتری در رقابت قهرمانی لیگ برتر از دست دادند و به من سیتی صعود کردند.

اینجا، هنری جکسون (@HenryJackson87) توسط Dan Clubbe از The Redmen TV (@dan_clubbe) برای تشریح یک بعدازظهر تلخ در آنفیلد و چگونگی ظاهر جنگ عنوان.

بعد از آن چقدر احساس بدی دارید؟

لیورپول، انگلیس - یکشنبه، 14 آوریل 2024: کورتیس جونز بازیکن لیورپول پس از از دست دادن فرصتی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس در آنفیلد واکنش نشان داد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

هنری: من به مرحله “عصبانی نیستم، فقط ناامید” رسیده ام. من فقط الان کمی نسبت به آن بی حس شده ام.

این همان کاری است که نبردهای ثابت عنوان قهرمانی در برابر من سیتی با یک مرد انجام می دهد!

من هرگز فکر نمی کردم که آن یکی را از دست بدهیم، صادقانه بگویم، اما این یک نتیجه واقعا نگران کننده دیگر بود که نشان می دهد فصل رو به پایان است.

تعداد زیادی از بازیکنان به شدت پایین‌تر از بهترین خود قرار گرفته‌اند – ایبو، اندو، زوبوسلای، صلاح و نونز همگی برجسته هستند – و به نظر می‌رسند که یک دسته خسته هستند.

قرار نبود فینال یورگن به این شکل تمام شود – امیدواریم که هنوز یک پیچ بزرگ دیگر در راه باشد!

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 14 آوریل 2024: ترنت الکساندر-آرنولد از لیورپول پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس اف سی در آنفیلد، افسرده به نظر می رسد.  کریستال پالاس 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

DAN: بر خلاف هنری، من احساس وحشتناکی می کنم.

فقط شیوه ناامیدکننده همه اینها در هفته‌های اخیر، برقراری صلح با آن را سخت‌تر می‌کند و درک درستی از آن مشکل دیگری است.

همه ما از اواسط هفته منتظر پاسخ بودیم، و اگر صادق باشیم، به سختی تا 30 دقیقه به پایان رسیدیم و قدرت معمولاً قابل اعتماد ما برای بهبودی هیچ جا پیدا نمی شد.

بعلاوه، همه ما گناهکار هستیم که اهمیت این فصل را اکنون با فاکتور خداحافظی یورگن احساس می کنیم و این احساس می کند که اهمیت هر ضربه، از جمله اوج و فرودهای هر نتیجه یا عملکرد، تقویت شده است.

به نظر شما بزرگترین مشکلات در حال حاضر چیست؟

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 14 آوریل 2024: دیوگو جوتا بازیکن لیورپول پس از از دست دادن فرصتی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس در آنفیلد واکنش نشان داد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

هنری: رک و پوست کنده کردن، در حال حاضر مایه شرمساری است. می توانستیم 24 ساعت بازی کنیم و گل نخوریم.

من چند هفته پیش دو گل باز در هفت تیم را از دست دادم و هنوز هم در حال حاضر احساس می کنم از آنها در مقابل دروازه برتری دارم!

آن دو بازی یونایتد واقعاً به نظر می رسد که در ذهن آنها نقش بسته است، و افراد زیادی به خاطر بیهوده بودن مقصر بودند.

هنگامی که Jota یک ضربه وارد نمی کند، می دانید که مشکلاتی وجود دارد!

شکست 1-0 یک مشکل در تمام فصل بوده است و قابل دوام نیست – چرا لیورپول اینقدر بد بازی ها را شروع می کند؟

DAN: همانطور که هانری می گوید، ولخرجی در مقابل دروازه بدون شک مسئله اصلی بود.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 14 آوریل 2024: کورتیس جونز بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس در آنفیلد، شوت های گسترده ای را انجام داد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

یک بار دیگر، ما بیش از اندازه کافی شانس برای بردن بازی ایجاد کردیم – و شاید حتی یک فرصت دیگر – بدون اینکه شمشیر را کنار بگذاریم.

اگر چه پالاس به خاطر روشی که به میدان رفت و دفاع کرد، شایسته تقدیر است، اما این بازی دیگری است که ما از فرصت‌های واضح از دست رفته دور می‌شویم.

به غیر از این، شاید کمی خستگی به وجود آمده باشد، احتمالاً کمی از این باور پس از یونایتد فروکش کرده است، حتی یک بحران کوچک اعتماد.

ذکر ویژه در کنار هنری برای شروع آهسته اجباری ما نیز – بدون آنها کجا بودیم!

آیا شکست آرسنال اصلا شما را جذب کرده است؟

لیورپول، انگلستان - شنبه، 23 دسامبر 2023: مدیر آرسنال، میکل آرتتا در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و آرسنال اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

هنری: دروغ می گویم اگر بگویم یکشنبه من از یک روز وحشتناک به یک روز بسیار بد تبدیل نمی شود.

در واقع، یک برد آرسنال به دلیل تفاضل گل برترشان، عملاً آنها را چهار امتیاز جلو می آورد، بنابراین این یک نتیجه بزرگ برای لیورپول بود.

با این حال، تمام کاری که انجام می‌شود این است که به دست سیتی بازی کند، و تاریخ نشان می‌دهد که وقتی در آوریل به آنها برتری بدهید، این پایان کار است!

با این حال، هواداران آرسنال به خوبی از جایگاه خود بالاتر رفته اند، بنابراین همیشه دیدن فروتنی آنها لذت بخش است.

این دو نتیجه تکان دهنده برای هر دو تیم است.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 14 آوریل 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، قبل از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

DAN: 100 درصد من را گرفت.

بلافاصله پس از یک نتیجه کاهش تورم دیگر، به نظر می رسید که من سیتی و آرسنال ضد گلوله هستند، بنابراین تقریباً یک یادآوری فوری به شما داده می شود که حداقل یکی از آنها ضعف های خود را دارد مطمئناً کمی ایمان را تجدید می کند.

اگرچه چهره عنوان را به شدت تغییر نمی دهد، این واقعیت که هنوز امتیازاتی وجود دارد که باید به دست آورد و حذف کرد، برای من کافی است تا به این باور ادامه دهم.

در مورد طرفداران لیورپول، ناگفته نماند که همه ما دیوانه خواهیم شد که هر یک از تیم های قرمز را حذف کنیم، چه رسد به اینکه تیمی که کلوپ در راس آن باشد.

اکنون رقابت قهرمانی را چگونه ارزیابی می کنید؟ رفته؟

لیورپول، انگلیس - یکشنبه، 14 آوریل 2024: محمد صلاح از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

هنری: اینکه بگوییم زمانی که دو تیم تنها چند امتیاز از رهبران فاصله دارند، مسابقه قهرمانی تمام شده است، احمقانه است، اما این احساس را دارد.

هرچند نرفته است.

سیتی همه چیز را منحرف کرده است، زیرا آنها در هر فصل در این مقطع بسیار بی امان هستند، بنابراین یکشنبه احساس مهمی داشت.

شکست در آوریل هرگز برای تیم های بزرگ لیورپول یا هیچ یک از تیم های درخشان رقبای ما مشکل اصلی نبود، اما اکنون متفاوت است.

سیتی در حال حاضر محبوبیت بسیار قدرتمندی است، فقط به این دلیل که معتقدم آنها در هر بازی باقی مانده پیروز خواهند شد، اما به تعبیر کوین کیگان: من این کار را خواهم کرد. عشق اگر آن را از اینجا دور انداخته باشند.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 14 آوریل 2024: اندی رابرتسون بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس در آنفیلد، توپ را از خط دروازه خارج کرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

DAN: قطعاً از بین نرفته است، اما بدون شک دشوارتر شده است.

نیاز به لطف هرگز واقعاً برای ما کارساز نبوده است، اما اگر بتوانیم – و این یک “اگر” بزرگ بر اساس شواهد اخیر است – شروع به مراقبت از کسب و کار خود کنیم، پس امیدوارم که چرخش یا چرخشی دیگری در این عنوان وجود داشته باشد- در و این راهپیمایی نخواهد بود که بسیاری اکنون پیش بینی می کنند.

در هیچ دنیا نمی خواهم تمام امیدها و رویاهایم را در دروازه اسپرز بگذارم، اما اینجا هستیم!



https://www.thisisanfield.com/2024/04/finishing-woes-title-race-spurs-role-last-word-on-liverpool-0-1-crystal-palace/ منبع: