آلخاندرو گارناچو رئال مادرید را به بارسلونا انتخاب کرد – اخبار منچستریونایتد و نقل و انتقالات


منچستریونایتد بدون شک بهترین عملکرد فصل خود را داشت و یکشنبه در اولدترافورد وستهم یونایتد را 3-0 در لیگ برتر شکست داد.

این برد یونایتد را به رده ششم جدول می رساند و هشت امتیاز کمتر از استون ویلا که در رده چهارم قرار دارد و در آخر هفته با آنها روبرو خواهد شد.

اریک تن هاگ اسلحه های جوان خود را به خاطر نقشی که در تجدید حیات اخیر یونایتد داشتند ستایش کرد.

یکی از بزرگترین مشکلات این مربی، کمبود یک وینگر راست با فرم بوده است که آنتونی در فصل دوم خود با مشکل مواجه است، در حالی که جیدون سانچو به صورت قرضی باشگاه را ترک کرده و ممکن است در تابستان فروخته شود.

مشکلات یونایتد در جناح راست

آزمایش هلندی با مارکوس راشفورد جواب نداد در حالی که فاکوندو پلیستری بیش از حد خام تشخیص داده شد و از این رو به صورت قرضی فرستاده شد.

الخاندرو گارناچو، یک وینگر چپ حرفه ای، از بیرون رانده شدن برای بازی در نقشی ناآشنا بهترین استفاده را کرده است و اکنون چهار گل از سمت راست به ثمر رسانده است، بیش از آنچه در موقعیت مورد نظر خود به ثمر رسانده است.

این بازیکن آرژانتینی به خاطر سر و صدا نکردن و ادامه دادن به کارش شایسته تقدیر است، چیزی که بسیاری از هموطنانش باید یاد بگیرند.

فارغ التحصیل آکادمی همچنین یک هدف کوچک شخصی خوب برای خود قرار داد تا تلاش کند و به آن ضربه بزند و این نشان می دهد که با وجود تنها 19 سالگی چقدر اعتماد به نفس پیدا می کند.

ملی پوش آرژانتینی از اتلتیکو مادرید به اولدترافورد آمد و این مهاجم نیز در مادرید متولد شد. اسپانیا سعی کرد بازیکن را متقاعد کند که آنها را انتخاب کند اما گارناچو تصمیم گرفت نماینده کشور خود یعنی آرژانتین باشد.

اما این بازیکن همچنان طرفدار پرشور کریستیانو رونالدو است و وقتی در همان تیم لیونل مسی بازی می کنید، افراد زیادی از این واقعیت خوششان نمی آید.

بسیاری از ملی پوشان آرژانتین با این وینگر در مورد این موضوع شوخی می کنند و آنخل دی ماریا اخیراً از بازیکن خواسته است که هنگام جشن گرفتن از بت خود کپی کند.

این امر مانع از این نشد که این فوق ستاره جوان پس از گل افتتاحیه خود مقابل چکش ها، جشن نمادین دیگر رونالدو را کپی کند.

آینده گارناچو؟

اخیراً یک روزنامه نگار از گارناچو خواسته بود که بین دو باشگاه بزرگ فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا یکی را انتخاب کند.

پس از گذشتن از آکادمی اتلتیکو و میراث مسی در غول کاتالان، این موضوع یک سوال دشوار بود.

اما نه برای ستاره یونایتد، زیرا او بدون تردید پاسخ داد: رئال مادرید، ساده است.

عشق او به رونالدو در این مرحله کاملاً شناخته شده است و لوس بلانکوس به نظر گارناچو را زیر نظر دارد.

این ممکن است اشاره ای باشد به اینکه او قصد دارد در آینده اسطوره پرتغالی را به مادرید دنبال کند.



https://thepeoplesperson.com/2024/02/07/alejandro-garnacho-chooses-real-madrid-over-barcelona-275708/ منبع: