پاسخ موریس به مهم ترین سوال سپاهان


سرویس خبر شماره: 2015025
29 آوریل 1403 ساعت 9:00 ق.ظ.
6.1 هزار |

5نقطه نظر

خوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آن با سوال متفاوتی مواجه شد.

پاسخ موریس به مهم ترین سوال سپاهان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این موضوع در حالی از سوی خبرنگاران اصفهانی در نشست خبری مطرح شد که سرمربی پرتغالی سپاهان به دلیل عملکرد ضعیف خط دفاعی تیم و این بار درباره دفاع تیمی بارها مورد انتقاد و سوال قرار گرفت. عملکرد ضعیف در خط سوالی توهین آمیز و فرصت طلبانه مطرح شد که با پاسخ جالب مورایس همراه شد.

2011689

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال گفت: یک سوال متفاوت. گاهی از ما انتقاد می کنند که دفاع نکردیم و گاهی به خاطر گل نزدن. می توان گفت گاهی اوقات بازیکنان استراحت لازم را نداشتند و نتوانستند موقعیت ها را به گل تبدیل کنند. گاهی اوقات به خودخواهی بازیکنی برمی گردد که می توانست در آن لحظه تصمیم بهتری بگیرد. شلیک کنم یا نه یا انتخاب دیگری و بهتر داشته باشم. گاهی اوقات گل می زدیم، اما در همان مسابقه موقعیت های زیادی نداشتیم. ببینم فردا چی میشه و من هنوز باید قبول کنم. به همین دلیل به بازیکنان فشار بیشتری وارد کردیم و بیشتر تلاش کردیم. ببینیم فردا چی میشه »

2011688

شایان ذکر است این سوال زمانی از سوی خبرنگاران مطرح شد که مهاجمان سپاهان در سه بازی اخیر تنها یک گل به صنعت نفت در آبادان زدند. اما تیم مورایس با 41 گل و با اختلاف قابل توجهی نسبت به تیم دوم تراکتور که 32 گل به ثمر رسانده بهترین خط حمله مسابقات باقی مانده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی