پپ گواردیولا اکنون به لیورپول و آرسنال در مورد قهرمانی “مرده یا زنده” هشدار داده است – لیورپول اف سی

با توجه به اینکه منچسترسیتی در حال پیشروی در رقابت های قهرمانی لیگ برتر در شش بازی مانده به پایان است، پپ گواردیولا به تیمش هشدار داده است که از نبردهای “مرده یا زنده” لذت ببرند.

من سیتی پس از یک آخر هفته دراماتیک که هر دو رقبای خود را شکست دادند، اکنون دو امتیاز با آرسنال و لیورپول در صدر جدول فاصله دارند.

لیورپول سه امتیاز را به کریستال پالاس در آنفیلد واگذار کرد، قبل از اینکه آرسنال در خانه برابر استون ویلا نیز به همین سرنوشت دچار شود.

باشگاه منچستر بدون شک در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های قهرمانی است و متأسفانه انتظار می‌رود که از شش بازی آخر خود برابر برایتون، ناتینگهام فارست، وولوز، فولام، تاتنهام و وستهم پیروز شود.

منچستر، انگلستان - شنبه، 25 نوامبر 2023: جوزپ 'پپ' گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه سیتی منچستر، با یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، دست می دهد.  این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در حالی که میکل آرتتا و یورگن کلوپ هر دو ابراز امیدواری کرده اند که بقیه از هم اکنون تا 19 می لغزش کنند، گواردیولا موضع مطمئنی اتخاذ کرد.

“آنها دوست دارند با فشار بازی کنند. پس از پیروزی 5-1 روز شنبه مقابل لوتون، او به خبرنگاران از جمله بی بی سی اسپورت گفت: آنها دوست دارند که شما مرده یا زنده باشید.

این بدان معنا نیست که ما این کار را انجام خواهیم داد، اما من تقریباً مطمئن هستم که تا آخر آنجا خواهیم بود زیرا آنها را می شناسم، قبلاً چهره آنها را در جلسات قبل از بازی ها و نحوه آماده سازی آنها می بینم.

این یعنی ما قهرمان لیگ برتر خواهیم شد؟ نه نه. من این را نمی گویم. اما ما رقابت خواهیم کرد، مطمئناً.»

منچستر، انگلیس - جمعه، 27 ژانویه 2023: ارلینگ هالند (R) از منچسترسیتی در جریان بازی دور چهارم جام حذفی بین باشگاه منچسترسیتی و آرسنال اف سی در استادیوم سیتی منچستر، توسط گابریل ماگالایس از آرسنال به چالش کشیده شد.  من سیتی 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

تاریخ نشان می دهد که، در حالی که مسئولیت در این مرحله بر دوش من سیتی است، هواداران لیورپول ممکن است خود را در معرض شکنجه قرار دهند و رقبای خود را به امید امتیازات پایین تماشا کنند.

همانطور که گواردیولا می گوید، تیمش در حال حاضر قهرمان نشده است، اما باید توجه داشت که تمام حریفان باقی مانده آنها در لیگ در حال حاضر در فرم بی تفاوتی هستند.

در حالی که بازیکن اسپانیایی از عزم منچسترسیتی در این مواقع صحبت کرده است، کلوپ پس از باخت 1-0 یکشنبه مقابل کریستال پالاس، اعتراف نگران کننده به ذهنیت لیورپول کرد.

سرمربی تیم در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی گفت: “من 100 درصد مطمئن نیستم که به طور کلی نحوه برخورد ما با بازی های یونایتد به طور خاص کمک کرده است.”

منظورم این است که ما بازی را در جام حذفی باختیم و این مانند یک فاجعه بود، زیرا ما خیلی خوب بودیم و به هر حال آن را باختیم. سپس ما آنجا نقاشی کشیدیم، برای یک طلسم طولانی واقعا خوب بودیم و فقط آن را کشیدیم.”

کلوپ افزود: همه ما، از جمله بازیکنان، از جمله من، بدیهی است که انتظار واکنش داشتیم و واکنشی را دیدیم، که در آن بازی بیشتر از بازی کمی باختیم.

بنابراین کمکی نکرد، شما فقط می‌توانید ببینید. و علاوه بر آن، بازی قبل، یونایتد که در آن امتیاز از دست دادیم.”

https://www.thisisanfield.com/2024/04/pep-guardiola-has-now-warned-liverpool-and-arsenal-of-dead-or-alive-title-run-in/ منبع: