کلوپ: نگران لیورپول نباش. به مسیر پیروزی برمی گردیم

وضعیت مصدومان:“هیچ یک از مصدومان به بازی فردا نمی رسند. ماتیپ، جونز و تیاگو پیشرفت کرده اند، اما هنوز نمی توانند بازی کنند. دیگو جوتا بهتر است و نابی کیتا مشکل عضلانی دارد.”

یورگن کلوپ نگرانی‌ها در مورد وضعیت لیورپول را منطقی نمی‌داند و قول داده است که از بازی فردا مقابل بورنموث به راه‌های پیروزی بازگردند.

کلوپ: نگران لیورپول نباش.  به مسیر پیروزی برمی گردیم

درگیری لفظی جیمز میلنر و ویرجیل فن دایک در بازی با یونایتد:میلنر یک فوتبالیست احساسی است و من با هر دو بازیکن در این مورد صحبت کرده ام. هیچ مشکلی بین آنها وجود ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، لیورپول او فصل جدید را با غلبه بر منچسترسیتی و قهرمانی در سوپر جام حذفی آغاز کرد، اما پس از سه بازی با دو امتیاز در رده شانزدهم لیگ برتر قرار دارد. لیورپول یکی از مدعیان قهرمانی است، اما آنها بدترین شروع ممکن را داشته اند. قرمزها فردا میزبان بورنموث هستند.

نگران امتیازهای از دست رفته:“اگر می خواهید می توانید نگران باشید، اما ما هنوز در ابتدای فصل هستیم و منطقی نیست که نگران باشیم. ما در چند فصل گذشته سطح بسیار بالایی داشته ایم و به طور کلی بازی هایمان را برده ایم. این بردها باعث نشدند. به راحتی بیایید و ما برای آنها سخت کار کردیم. هنوز برای بسته شدن پرونده لیورپول زود است و هیچ چیز تمام نشده است. معلوم نیست در ادامه فصل چه اتفاقی خواهد افتاد.” امتیازهای زیادی باقی مانده است و باید شروع به جمع آوری آنها کنیم. این هفته.”

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در نشست خبری این دیدار گفتبورنموث یک باشگاه خاص است و من به آنها و هر کاری که تا کنون انجام داده اند احترام می گذارم. این بازی آسانی نیست و ما باید برنده شویم.”

با نتیجه 2-1 مقابل منچستریونایتد شکست خورد“ما شکست خوردیم و باید این نتیجه را بپذیریم. البته موقعیت هایی داشتیم و می توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، اما حریف خوب بازی کرد و به ما اجازه نداد. باید بجنگیم و بازی را از سر بگیریم. راه به پیروزی. این یک چالش بزرگ برای ما است. “ما دو بازی خانگی داریم و باید در آنفیلد با حمایت هواداران پیروز شویم.”


سرویس خبر شماره: 1840432
04 سپتامبر 1401 @ 5:55 ب.ظ
2.2 هزار |

3نقطه نظر

ما هنوز در ابتدای فصل هستیم