گزینه های مربیگری در پرسپولیس زیاد است/ دلال ها به این تیم نفوذ کرده اند/ چون جام را بردیم، هیچکس نشنید!

آنها اجازه ندادند پرسپولیس برای ششمین برد متوالی قهرمان شود

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مشکلات در سال های گذشته هم که پرسپولیس قهرمان شد وجود داشت اما چون جام را بردیم صدایی شنیده نمی شد اما حالا که قهرمانی از دست رفته ضعف هایی ظاهر شده و همه انتقاد می کنند. پرسپولیس برای راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا در صورت رفع مشکلات باید عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی در پاسخ به این سوال که آیا نیاز به تغییر در کادر فنی پرسپولیس ضروری است، گفت: برای انتخاب گزینه مورد نظر برای هدایت پرسپولیس در فصل آینده باید وضعیت مدیرعاملی این باشگاه مشخص شود. در واقع درویش یا هر مدیر دیگری که سر کار می آید باید تضمین کند که بتواند چند سالی باشگاه پرسپولیس را مدیریت کند. اگر درویشی برنامه هایی در سر دارد، ابتدا باید اطمینان حاصل کند که می تواند یک سال یا بیشتر در رأس امور باشد. گزینه های مربیگری زیاد است و همه دوست دارند پرسپولیس را اداره کنند، اما ابتدا باید مدیریت پایدار داشته باشند. گل محمدی اگر بخواهد ادامه دهد باید مطمئن باشد که سه سال دیگر تیم قهرمان می شود.

قبل از انتخاب سرمربی جدید باید وضعیت مدیریت پرسپولیس مشخص شود

اخبار فوتبال داخلی –

* پیراهن پرسپولیس برای برخی بازیکنان گشاد است

داداش زاده در خصوص اولین قهرمانی استقلال بعد از شکست فولاد خوزستان گفت: استقلال پس از روی کار آمدن آجورلو به ثبات مدیریتی قابل قبولی دست یافت و با آرامش به کار خود در لیگ ادامه داد. همین حامی 500 میلیارد تومانی آجورلو که گفت من کاری به خوب یا بد ندارم، باعث شد انگیزه بازیکنان و کادرفنی و هواداران برای ادامه مسابقات با آرامش بیشتر شود. آجورلو با مجیدی نظامی برخورد کرد و به او هشدار داد که کنار زمین ننشیند.

داداش زاده با انتقاد از خریدهای بد پرسپولیس گفت: در این فصل اصلا خرید خوبی صورت نگرفته و هیچ جایگزین خارجی نتوانسته جای خالی بازیکنان جدا شده را پر کند. پیراهن پرسپولیس برای برخی بازیکنان واقعا گشاد است و باید هر چه زودتر کنار گذاشته شود. در چند سال گذشته دلالان به خوبی در پرسپولیس و استقلال نفوذ کرده اند و بازیکنان بی کیفیت را به زاغی تبدیل می کنند.

وی افزود: قاطعانه می گویم که نگذاشتند پرسپولیس برای ششمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شود چون می دانند شماره 6 خاطرات خوب و شیرینی را برای پرسپولیسی ها زنده می کند. شماره 6 سابقه تاریخی دارد و به نتیجه معروف دربی و پیوند آن با 6 قهرمانی متوالی پرسپولیس برمی گردد. فکر می کنم پرسپولیس در این فصل هم می توانست بهتر از این کار کند، چون بازیکنان خوبی داشتیم، اما عدم آرامش کادرفنی و بازیکنان باعث شد تمرکز تیم از بین برود و از قهرمانی دور شود.

این کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: برنده آجورلو حواشی را بر مجیدی می زد. این باعث شد تا بازیکنان استقلال با آرامش بازی کنند. به جز تعدادی از پیشکسوتان، بقیه در کنار مجیدی و تیمش بودند و این همدلی بازیکنان، کادر فنی، هواداران، مدیریت و پیشکسوتان در نهایت منجر به قهرمانی شد. در 5 سال قهرمانی پرسپولیس هم همین وضعیت وجود داشت اما این فصل فقط حول و حوش پرسپولیس بود.

بهزاد داداش زاده درباره باخت تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان و تقدیم قهرمانی به استقلال در فاصله 3 هفته مانده به پایان لیگ برتر گفت: نه تنها در باخت به سپاهان بلکه در فصل اخیر عواملی مانع از قهرمانی پرسپولیس شد. قهرمانی برای ششمین بار مهمترین عاملی که منجر به چنین شرایطی در باشگاه پرسپولیس شد، بی ثباتی مدیریت بود. پرسپولیس در سال های اخیر با یک خلاء مدیریتی قوی، خیرخواهانه و پایدار مواجه بوده است. این بی ثباتی در مدیریت پیش از بازی با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا و اتفاقات پس از شکست مقابل الهلال به پرسپولیس ضربه زد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر عدم استفاده درست از پول فروش بازیکنان خاطرنشان کرد: پس از فروش بازیکنان خوبی مانند خلیل زاده، کنعانی زادگان و نوراللهی و همچنین نایب قهرمان آسیا باشگاه پرسپولیس پول زیادی دریافت کرد اما اصلا مشخص نیست. این پول کجا رفت و صرف چه چیزی شد؟ علاوه بر این نباید فراموش کرد که خواسته های گل محمدی محقق نشده و چند سالی است که شاهد بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس هستیم.