اختلاف دو کاپیتان دورتموند پس از شکست مقابل سیتی

جالب اینجاست که سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند، نظراتی مشابه با صحبت های هوملز در پایان بازی داشت. مدیر ورزشی دورتموند از اینکه تیمش نتوانست دفاع تیمی منسجمی را تا آخرین ثانیه بازی حفظ کند عصبانی است. او در مصاحبه‌ای گفت: «در هشتاد و هشتاد و شش دقیقه تیم دقایقی را پشت سر می‌گذارد که می‌تواند تأثیری نجات‌بخش داشته باشد.

جدال متس هوملز و مارکو رویس، دو کاپیتان دورتموند، به دلیل شکست مقابل منچسترسیتی خبرساز شد.

اختلاف دو کاپیتان دورتموند پس از شکست مقابل سیتی

رسانه های آلمانی می گویند لحن حرف های هوملز و به ویژه رفتار نادرست او با رویس در زمین اتحاد هر چه باشد، ادعای او درست است. در دقیقه 80 کاپیتان رویس نتوانست آنطور که باید برای جان استونز مشکل ساز کند و به همین دلیل ضربه سرکش او وارد دروازه دورتموند شد. Esport1 می گوید دلیل اصلی عصبانیت هوملس از رویس تاخیر او در این صحنه بود.

در دقیقه 84 مقصر اصلی گل دوم سیتی امره جان بود که ژائو کانسلو را آزاد کرد تا بدون اینکه فشاری روی ارلینگ هالند باشد با یک پاس خوب توپ را به ارلینگ هالند منتقل کند تا او با یک ضربه دیدنی گل دوم سیتی را به ثمر برساند. .

متس هوملز که از او به عنوان رهبر خط دفاعی دورتموند یاد می شود، پس از پایان بازی انگشت خود را به سمت مارکو رویس، کاپیتان زردپوش در آن بازی گرفت و به سراغ رویس رفت تا او را مقصر بداند. این حرکت هوملس باعث درگیری لفظی بین دو ستاره آلمانی شد.

انگشت اشاره هوملز کاپیتان دورتموند را مقصر می داند


سرویس خبر شماره: 1843923
25 سپتامبر 1401 در 00:19
12.3 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

هوملز به رویس: تقصیر تو بود مارکو!

رویس که نمی خواست تنش را برانگیزد، ابتدا سعی کرد وانمود کند که نمی شنود. او به جای ایستادن در مقابل هوملز، به سمت ارلینگ هالند، هم تیمی سابقش رفت و او را در آغوش گرفت. اما هوملز خشمگین به غر زدن ادامه داد. این صحنه ها توسط دوربین های تلویزیونی شکار شد و در آلمان به خصوص در بین هواداران دورتموند جنجالی شد.

هواداران دورتموند از اینکه کاپیتان تیم با کاپیتان اول اینقدر ناپسند صحبت می کند ناراحت هستند.

این اولین بار نیست که متس هوملز به شدت از هم تیمی های خود انتقاد می کند. او در جام جهانی 2014 با انتقادات تند با هم تیمی هایش در مانشافت مواجه شد و خبرساز شد.

من می توانم بفهمم که چرا مت ها عصبانی هستند. او هم مثل کل تیم بازی خیلی خوبی انجام داده بود اما در نهایت از اینکه تیم نتوانست هزینه زحماتش را بدهد عصبانی بود. اما فوتبال ورزشی است که همیشه نمی توان از همه چیز مطمئن بود. یک بازیکن یا چند بازیکن ممکن است در طول 90 دقیقه یک یا دو خطا متحمل شوند. اینها جزئیاتی است که در نهایت نتیجه بازی را تعیین می کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

هوملز که عصبانیتش فروکش نکرده بود، در اواخر بازی در مقابل میکروفون تلویزیون DAZN به شکایت از هم تیمی هایش ادامه داد. او گفت:” ما 80 دقیقه از جان و دل گذشتیم و سیتی را در موقعیتی که می خواستیم گرفتیم. اما ناگهان به سیتی اجازه دادیم دو موقعیت عالی از فاصله 20 متری داشته باشد. ما با هم بودیم. از هم جدا شدیم. اشکالی ندارد چون ما ما تمام تلاشمان را کردیم و هیچکس نمی‌تواند ما را به کم کاری متهم کند، اما در لحظاتی که به گل‌هایی که زدیم، بدون دلیل منفعل بودیم.»

هوملز در مصاحبه تلویزیونی به انتقاد از هم تیمی هایش ادامه داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در بازی دیشب منچسترسیتی و بروسیا دورتموند که ارلینگ هالند با یک ضربه دیدنی گل دوم تیمش را به ثمر رساند، زردپوشان آلمان با شکست 2-1 برد 1-0 را تغییر دادند، عصبانی شدند. اما در پایان بازی دورتموند شاهد مشاجره دو کاپیتان خود بود تا جو تیم را بیش از پیش متشنج کند.