هافبک سابق پرسپولیس و تهدید دروازه استقلال ورزش سه | akhbarfootball

مدافع تیم فوتبال استقلال با نظر کادر فنی این تیم در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت نکرد. تیم فوتبال صنعت نفت که یکی از دو گزینه سقوط به لیگ دسته اول است، دیدار خانگی هفته هجدهم را به تیم هوادار تهران واگذار کرد. مدافع نیم فصل اول تیم فوتبال استقلال با عقد قراردادی دو سال و نیمه به تیم سپاهان اصفهان پیوست. باشگاه استقلال ضمن محکوم کردن رفتارهای زشت و دور از شأن فوتبال که توسط برخی اعضای تیم مس کرمان و عوامل حاضر در ورزشگاه رخ داد از عوامل این اتفاق به کمیته انضباطی شکایت می کند. «لحظه شماری برای ال‌کلاسیکوی آسیا/ زمان دیدار استقلال در مرحله حذفی مشخص شد». این مقاله دربارهٔ باشگاه فوتبال مردان استقلال تهران است.

جدایی یک استقلالی تاثیرگذار / هواداران نگران شدند

باشگاه استقلال(تاج) در خصوص مصاحبه مداخله جویانه محمد محمدی بیانیه ای صادر کرد. رقیب سنتی استقلال، تیم پرسپولیس است که از مسابقات آنها به نام دربی پایتخت یاد می‌شود. رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد باشگاه استقلال نسبت به عدم پرداخت مطالبات استراماچونی بی‌توجه است. اِستِقلال به شرایطی می‌گویند که یک ملت، کشور یا دولت توانایی خود گردانی و حاکمیت نسبی یا تام بر سرزمین، مردمان یا امورات خود را داشته باشد. این امر می‌تواند به صورت دموکراتیک مانند استقلال هند از بریتانیا که محقق شد و استقلال اسکاتلند از بریتانیا که فعلاً محقق نشده‌است یا با مبارزه مسلحانه مانند استقلال اریتره از اتیوپی که محقق شد و استقلال صحرای غربی از مراکش که فعلاً محقق نشده‌است، به دست آید. «همه مربیان تاریخ استقلال؛ مظلومی مربی بیست و پنجم».

وزیر اقتصاد: حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲، ۱۵ تا ۲۵ درصد افزایش می‌یابد / فعلا برنامه‌ای برای افزایش حقوق میانسالی نداریم

مدیرعامل باشگاه مجله اخبار فوتبال یک حکم جدید امروز صادر کرد. ببینید | ویدئوی جنجالی باشگاه مس علیه ساپینتو | این هم سند لگد زدن به مربی … پرونده سرمربی اسبق استقلال اکنون تبدیل به چالشی بزرگ برای مدیران این باشگاه شده است.

  • این ورزشگاه در کنار دیگر دارایی‌های سازمان ورزشی و فرهنگی تاج بعد از انقلاب ۱۳۵۷ از مالکیت این سازمان خارج شد اما استقلال در دهه ۱۳۶۰ همچنان در این زمین به تمرین کردن ادامه داد.
  • استقلال همچنین با 10 قهرمانی در بالاترین دسته فوتبال ایران، لیگ منطقه‌ای ایران یک بار، جام تخت جمشید یک بار، لیگ قدس یک بار، جام آزادگان ۲ بار، لیگ برتر خلیج فارس 4 بار، دومین تیم پرافتخار در لیگ ایران و با 7 قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی، پرافتخارترین تیم در جام حذفی ایران است.
  • این باشگاه در حال حاضر در لیگ برتر ایران و جام حذفی ایران شرکت می‌کند و کهن‌ترین تیم هر دوی این جام‌ها است.
  • مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور پس از شکست مقابل سپاهان گفت که تیمش در نهایت قهرمان لیگ برتر ایران خواهد شد.
  • علی خطیر مدیر وقت استقلال با رایزنی های متعدد موفق شد تا آندره آ استراماچونی سرمربی خوشپوش ایتالیایی را به تهران بیاورد.

در ۲۷ بهمن ۱۳۶۸ قرار بود که تیم استقلال در چارچوب رقابت‌های جام باشگاه‌های تهران، در این ورزشگاه در مقابل پاس تهران قرار بگیرد. به دلیل بارش باران در روز قبل و آماده نبودن زمین ورزشگاه این بازی لغو شد اما نبود وسائل ارتباط جمعی مناسب و عدم اطلاع‌رسانی کافی هیئت فوتبال تهران باعث شد که هواداران استقلال به درستی در جریان این امر قرار نگیرند و به هر حال در ورزشگاه حاضر و با درهای بسته مواجه شوند. این مسئله باعث خیزش نامتعارف این هواداران، تجمع‌شان در خیابان و سر دادن شعارهای ضد حکومتی می‌شود.[۲۰۳] پس از این حادثه استفاده از ورزشگاه شیرودی برای همیشه متوقف و تمامی بازی‌های خانگی استقلال به ورزشگاه آزادی منتقل شد. تیم فوتبال استقلال فرصت نزدیک شدن به دو تیم مدعی صدرنشین را از دست نداد و با پیروزی برابر مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر به یک قدمی تیم های سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول رسید. دومین و آخرین تمرین آماده سازی تیم فوتبال استقلال(تاج) پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

http://3dmark.irاستقلال در دهه ۱۳۷۰ در زمین مرغوب‌کار که از دارایی‌های سابق خودش بود به تمرین کردن پرداخت. تیم فوتبال سایپا با شکست سنگین برابر تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر برای نخستین بار به لیگ دسته اول سقوط کرد. مربی تیم فوتبال استقلال از وضعیت بازیکن ازبکستانی خود ابراز بی اطلاعی کرد. باشگاه مس کرمان نوشته است که ویدئو مربوط به لگد انداختن ساپینتو، سرمربی استقلال بعد از گل اول مس کرمان به مربی این تیم است که کاملا خلاف ادعاهای مقامات باشگاه استقلال را در این صحنه اثبات می کند.

استقلال – آخرین اخبار استقلال