اختصاصی – جزئیات تحویل 230 هزار یورویی به فتح الله زاده!

محمد شربیانی، مدیر بورس مورد نظر سازمان خصوصی سازی و علی فتح الله زاده می توانند جزییات این ماجرا را بهتر و واضح تر توضیح دهند. شربیانی در گفت و گو با خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” در توضیح این موضوع گفت: ابتدا باید چیزی بگویم. فردی که مدیرعامل یک باشگاه است، قرار است در مورد مسائل مالی اطلاعات زیادی داشته باشد. وی در برنامه هفته گذشته فوتبال برتر گفت: 3 حالت وجود دارد. یا نمی دانند، یا دروغ می گویند، یا هر دو!»

مدیر صرافی شربیانی جزئیات تحویل 230 هزار یورویی نقدی به مدیرعامل استقلال را تشریح کرد.

اختصاصی - جزئیات تحویل 230 هزار یورویی به فتح الله زاده!

مدیر کیف پول خبرساز همچنین گفت: تا به حال ندیده ام که مدیرعامل باشگاه پولی را که در جای دیگری به صورت نقدی در داخل باشگاه تعیین می شود دریافت کند. به هر حال به درخواست آقای فتح الله زاده این اتفاق افتاد و در محل قرارداد بستیم. ما از آنها رسید نخواستیم و پس از مشورت با وکلایم، قراردادی را تنظیم کردیم تا بعداً برای انتقال پول مشکلی نداشته باشند. از طرفی 60 هزار یورو از حساب های قبلی باشگاه استقلال (در زمان مدیریت آجورلو) بدهکار بودم. و بعد از تحویل 230 هزار یورو آن پول را کم کردیم و در نهایت 170 هزار یورو باقی مانده را رسید گرفتیم و با باشگاه استقلال تفاهم نامه امضا کردیم. وکلای من گفتند قرارداد ببندید تا اگر بعداً پول پرداخت نشد، از طریق فیفا پول خود را پس بگیریم.

از شربیانی پرسیدیم که آیا مبلغ 170 هزار یورو را از استقلال دریافت کرده اید؟ او پاسخ داد: باشگاه استقلال می خواست برای 15 روز آینده به من چک بدهد که قبول نکردم. بالاخره گفتند 15 روز دیگر برمی گردانیم. در نهایت پول را پس ندادند. البته از آنجایی که در گذشته با استقلال زیاد کار کرده بودیم، چندین حساب به یورو، دلار و فرانک سوئیس داشتیم و اگرچه نه 170 هزار یورو که در باشگاه مبلغ کمتری است، اما من هستم. یک بدهکار.”

شربیانی در پایان افزود: این نکته برای من بسیار عجیب است، آقای فتح الله زاده در برنامه تاپ فوتبال اعلام کرد که پول محبی را خودش پرداخت کرده است، سوال من این است که اگر این پول را خودش پرداخت کرده پس با این 230 هزار چه کار کرده است. یورویی که از من گرفته است مبادله من کاملا رسمی است و اینکه می گویند ما در تبریز هستیم درست نیست، تهران هستیم و مشکلی نداریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیرعامل صرافی شربیانی در ادامه سخنان خود به این شرح است:مدارک من کاملا شفاف است. اوایل آبان ماه سال گذشته بود که آقای فتح الله زاده شخصاً چندین بار با من تماس گرفت و به من گفت که ما به باشگاه سانتا کلارا بدهکار هستیم و اگر پول را پرداخت نکنیم پنجره ما بسته می شود و مجبور به پرداخت هستیم. بازیکن و اینجور چیزا آنها همچنان از ما خواستند که پول را به حساب سانتا کلارا واریز کنیم و من به آنها گفتم که انتقال پول برای فوتبالیست ها سخت است. از آنها خواستم که نماینده ای از باشگاه سانتا کلارا به تهران یا دبی یا ترکیه بفرستند تا پول را به صورت نقدی (نقدی) پرداخت کنند. گفتند قبول نکردند. خدا شاهد است که دنبال پولی بودم که از بیتالمال کسر نشود و به همین دلیل برای انتقال پول اقدامی نکردم.


سرویس خبر شماره: 1900308
21 آوریل 1402 @ 9:28 ب.ظ
10.6 هزار |

1نقطه نظر

او به باشگاه می پیوندد و با مبلغ 170 هزار یورو قرارداد امضا می کند

وی در پاسخ به این سوال که آیا به باشگاه استقلال بدهکار است یا خیر؟من 38 دلار، حدود 30 یورو و 1000 فرانک سوئیس به باشگاه استقلال بدهکارم که در دادگاه عالی ورزش (CAS) واریز کردم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دومین بیانیه سازمان خصوصی سازی علیه علی فتح الله زاده و اقدامات وی در بحث مالی باشگاه استقلال، جنجال دیگری را در عرصه فوتبال به راه انداخت. در این آگهی آمده است که فتح الله زاده برخلاف اظهاراتش در پخش هفته گذشته فوتبال برتر وی مبلغ 230 هزار یورو بابت واریز به حساب سانتاکلارا به صورت نقدی از صرافی شربیانی دریافت کرد. 90 هزار یورو از طریق صرافی دیگر به حساب باشگاه سانتا کلارا واریز کرد و قطعی شد اما از سرنوشت 140 یورو معلوم نیست!

شربیانی افزود: «چند روز بعد آقای فتح الله زاده تماس گرفت و گفت که نماینده محبی موافقت کرده است که پول نقد را در تهران از ما بگیرد و به ما تحویل دهد و در 14 آبان 1401 همکارم آقای رضا خادمی رفت. به باشگاه استقلال 230 هزار یورو وجه نقد را به آقای فتح الله زاده تحویل دهید. راستش من به آنها اعتماد نداشتم و به همکارم گفتم وقتی حکم را امضا کردند همانجا بایستند و امضایشان را ببینند. در نهایت این اتفاق نیفتاد و 230 هزار یورو را به آقای فتح الله زاده تحویل دادیم و جالب بود که این پول را شخصا تحویل دادند».