اولین مرد اسلامی با آلومینیوم مواجه شد (عکس)

اسلامی که در هر نبرد هوایی در یک بازی کوتاه مقابل آلومینیوم پیروز شده بود، در وقت اضافه پشت مدافعان آلومینیوم گریخت و نزدیک بود رو در روی هم قرار بگیرد که رامتین سلیمان زاده از محوطه جریمه در طاق خطا کرد تا آن را از زمین خارج کند. موقعیت بلامنازع علامت زدن مهاجم نساجی را بگیرید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهاجم نساجی در یک اطلاعیه کوتاه مقابل آلومینیوم اخراج شد.

مهاجم باتجربه نساجی مازندران که در این فصل 6 گل لیگ برتری به ثمر رسانده و در جام حذفی یک گل و یک پاس گل به ثمر رسانده است، در لحظات جانسوز بازی اخیرش مقابل آلومینیوم اراک که از دست حریف فرار کرد، می توانست سه امتیاز را به دست آورد. مدافعانی که به محوطه جریمه نرسیدند و منجر به اخراج شدند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی مازندران در سه دیدار فصل 1-1400 یک برد و دو تساوی مقابل آلومینیوم به ثبت رساند که بازیکن حریف تاثیرگذار است و عملکرد او جلب توجه می کند.

کریم اسلامی در بازی رفت با ضربه سر تماشایی دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد و دو کارت زرد از تیم حریف دریافت کرد اما در بازی برگشت مانند بسیاری از بازیکنان کلیدی تیمش به عنوان بازیکن تعویضی در اتحادیه فوتبال انگلیس وارد زمین شد. فینال جام حذفی دیگری اراکی ها را اذیت کرد.


سرویس خبر شماره: 1822942 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 14:16 |
71 امتیاز خبر|

0نظرات

یک گل، یک اخراج؛