سپاهان امروز زیر ذره بین جدی هواداران بازی می کند


سرویس خبر شماره: 2015032
29 آوریل 1403 ساعت 7:30 ق.ظ.
572 امتیاز خبر

3نقطه نظر

اگرچه سپاهان در طول فصل با اتفاقات خارج از خانه زیادی همراه بوده است اما عملکرد ستاره های این تیم موضوع دیگری است.

سپاهان امروز زیر ذره بین جدی هواداران بازی می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهان از هفته سیزدهم لیگ برتر از فرم وحشتناکی که در هفته های گذشته داشت بیرون آمد و با وجود اینکه پیروزی هایی مقابل شمس آذر، خوزستان و گل گهر داشت اما شکست های این تیم باورنکردنی بود. و در این بین به هیچ وجه نمی توان از نقش و عملکرد ستاره های این تیم چشم پوشی کرد.
بازیکنان سپاهان بیشتر سال 1402 و اوایل سال در تبریز و در حضور هواداران تراکتور نمایش درخشانی را به نمایش گذاشتند اما در مقابل صنعت نفت و نساجی مازندران انگیزه لازم وجود نداشت. در عملکرد آنها دیده می شود و این آخرین چیزی است که سپاهان به آن نیاز دارد.
این سوال در مورد ستارگان سپاهان مطرح می شود که از بهترین امکانات فوتبال ایران برخوردارند و بالاترین قراردادها را بدون نگرانی از دریافت آنها مانند همتایان خود در پرسپولیس و استقلال امضا کردند و در شرایط فعلی سپاهان نمی توان نام آنها را به زبان آورد. قلم گرفت در واقع با وجود حواشی متعدد و آزاردهنده که انگیزه و شور فوتبال را از بین می برد و همچنین ایرادات فنی تیم، بخشی از نتیجه نگرفتن سپاهان را به گردن آنها انداخته است.

2011699
2011700
2011701
2011702

در این شرایط سپاهان تا ساعاتی دیگر به مصاف ذوب آهن می رود; دیداری که با توجه به تغییر شرایط اردوی سپاهان و اضافه شدن میگل تکسیرا و جلال امیدیان، پیروزی می تواند سپاهان را به ادامه لیگ امیدوار کند و آنها را مدعی جام حذفی کند.
در این میان حضور ستاره های سپاهان با انگیزه کامل در دربی اصفهان و زنده کردن خاطره هفته های ابتدایی فصل برای اصفهانی ها حائز اهمیت است چرا که در آن هفته ها عملکرد آنها با دقت و جزئیات بیشتری توسط هواداران محبوبشان انجام می شود. تیم و ساکنین همکار فوتبال در ایران زیر ذره بین است.

مجله اخبار فوتبال داخلی