درویش: اسمار انتخاب علی پروین بود!


سرویس خبر شماره: 2015005
29 آوریل 1403 ساعت 5:00 ق.ظ.
264

0نقطه نظر

آنها قصد داشتند فضا را آلوده کنند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس درباره موج اخباری مبنی بر گسترش بازیکنان پرسپولیس و همچنین نقل و انتقالات دلالی این تیم صحبت کرد.

درویش: اسمار انتخاب علی پروین بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا درویش که همیشه خود را مردی مبارزه با دلالی در فوتبال ایران معرفی کرده است، بار دیگر به پرسپولیسی ها توصیه کرد که در این دام نیفتند.

درویش در خصوص بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل به پایان می رسد، گفت: در 15 تیم دیگر لیگ، هیچکس نگفته چرا قرارداد بازیکنانت را تمدید نمی کنی؟ دیگر بحث و جا برای تیم نیست و دلال ها هم بحثی ندارند و به همین دلیل به دنبال داستان سازی برای پرسپولیس هستند و دیدند بهترین فرصت برای مطرح شدن این موضوع بود. آیا تیم های رقیب ما مذاکره با بازیکنان خود را برای تمدید آغاز کرده اند؟

وی سپس به ایرادات در خصوص انتخاب اسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس اشاره کرد و گفت: من می گفتم این ایرادات ایراد دلالان است. دلالانی بودند که دست به کار شدند تا جو را آلوده کنند.

وی افزود: مهمترین فردی که می توانستم در مورد انتخاب عثمر بپرسم آقای پروین بود و شاید نصیحت ایشان بیشتر به نفع ما بود. حتی بازیکنان تیم می گفتند مربی ای که یک سال و نیم در تیم بوده موثرتر از مربی تازه آمده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی