سایپا چگونه رهبر را نابود کرد؟


سرویس خبر شماره: 2015031
29 آوریل 1403 ساعت 7:11 ق.ظ.
209 امتیاز خبر

0نقطه نظر

از یک دفاع محکم در برابر تیمی که دارای مالکیت است استفاده کنید.

مهمترین دیدار هفته لیگ دسته اول در حالی با برتری سایپا به پایان رسید که پیش بینی ها به برتری رهبر رده بندی رای داد.

سایپا چگونه رهبر را نابود کرد؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سایپا در حساس ترین دیدار لیگ دسته اول در ورزشگاه خود به مصاف خیبر خرم آباد رفت و در نهایت با تک گل طاها طباطبایی که در المپیک ایران هم حضور داشت موفق شد. و به نظر می رسد یکی از ستاره های آینده فوتبال ایران به برتری دست یابد.
مجتبی سرمربی آسیایی که خواهان حضور سایپا در فصل آینده در لیگ دسته اول است، با دفاعی فشرده تیمش را به میدان برد و توانست نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان برساند.

2011698

در نیمه اول سایپا مراقب ضدحملات بود تا دروازه خیبر را باز کند اما استراتژی کادرفنی سایپا در نیمه دوم نتیجه داد و در حالی که خیبر روحیه داشت در دقیقه 54 موفق به زدن گل اول شد. تا روی یک ضد حمله سریع گلزنی کند که البته تنها گل مسابقه تا سوت پایان بازی بود.
پس از این گل حملات خیبر ادامه یافت و در روزی که بازی به دلایل مختلف چندین بار قطع شد و شاهد وقت های اضافه زیادی بودیم، موقعیت های خطرناکی ایجاد کردند که با عکس العمل بهتر مدافعان و سنگرهای سایپا بهبود یافت. غفلت. مهاجمان موقعیت خود را از دست دادند.

2011697

نکته قابل توجه این است که مجتبی سرآسیایی سرمربی سایپا در نشست خبری لب به تمجید از تیم خیبر گشود و آنها را تیمی خوب و منسجم خواند و به همین دلیل از دفاع فشرده در مقابل آنها استفاده کرد و توانست. برای رسیدن به هدفش هدف.
خیبر با وجود شکست در دیدار مهم مقابل سایپا همچنان در صدر جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار دارد و با تیم دوم جدول رده بندی یعنی چادرملو 5 امتیاز فاصله دارد. سایپا با 41 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی