طعنه هری کین به حریفانش: جرقه یک فصل!


سرویس خبر شماره: 1868858
17 فوریه 1401 در 1:36 ب.ظ
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

او پس از پایان بازی، عکسی از خود با نمای بزرگ ورزشگاه که روی آن ۲۶۷ گل او نوشته شده بود، در حساب توییتر خود منتشر کرد و با استفاده از شکلک چشمکی نوشت: «جرقه یک فصل است».
طعنه های او در واقع متوجه حریفان تاتنهام و افرادی بود که معتقد بودند درخشش او در آن تیم فقط برای یک فصل است و او را بازیکنی باثبات و قابل اعتماد نمی دانستند.
این اظهارات هواداران تاتنهام را بر آن داشت تا شعار «او فقط جرقه یک فصل است» را خلق کنند و بارها آن را در ورزشگاه این تیم سر دهند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

هری کین ستاره تاتنهام پس از حضور در بازی مقابل منچسترسیتی پیامی کنایه آمیز در توییتر خود منتشر کرد.

طعنه هری کین به حریفانش: جرقه یک فصل!

به گزارش “ورش سه”، تاتنهام شب گذشته در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچسترسیتی رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 آنها را شکست دهد.
تک گل این بازی را هری کین در دقیقه 15 به ثمر رساند و پس از آن فرصت هایی برای افزایش اختلاف تیمش با سیتی داشت اما در نهایت نتوانست از آنها استفاده کند تا بازی با این تک گل به پایان برسد. به نفع شاگردان آنتونیو کونته و سه امتیاز گرانبها در این بازی.
این ستاره انگلیسی با به ثمر رساندن این گل موفق شد رکورد جیمی گریوز را بشکند و با 267 گل تنها گلزن تاریخ باشگاه تاتنهام شود. این گل همچنین دویستمین گل او در لیگ برتر بود.

1798929